استقبال تجار خارجی از غرفه صنایع شوینده بهشهر/امضا قرارداد فروش با یکی از کشورهای همسایه

به گزارش مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی توسعه صنایع بهشهر حسینی نسب معاون برندینگ و بازاریابی مدیریت صنعت شوینده با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران گفت: صنایع شوینده گروه بهشهر با محوریت شرکت گلتاش در این نمایشگاه حضور پیدا کرده اند تا از فرصت های موجود در زمینه صادرات استفاده کنند.

وی با اشاره به ویژگی های مثبت نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۳ گفت: صنایع مختلف در سالن های جداگانه تقسیم بندی شده و هیات های تجاری به راحتی می توانند از غرفه های صنعت دلخواه خود بازدید کنند همچنین اطلاع رسانی خوبی برای معرفی نمایشگاه در سطح کشور صورت گرفته است.

حسینی نسب با بیان اینکه استقبال مناسبی از غرفه شوینده های صنایع بهشهر(گلتاش) به عمل آمده است افزود: هیات های تجاری از افغانستان،عراق، قرقیزستان از این غرفه بازدید کرده و هیات تجاری یکی از این کشورها مبالغی برای خرید محصولات پرداخت کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه صادرات از مهمترین سیاست های شرکت توسعه صنایع بهشهر است افزود: سیاست گذاری های جدید به شرکت ها  کمک می کند تا به سمت توسعه صادرات حرکت کنند و این سیاست ها در تاسیس دفاتر فروش راهگشا خواهد بود.

حسینی نسب افزود: برندهای مجموعه بهشهر برندهای بسیار شناخته شده ای در کشورهای همسایه هستند که با استفاده از مزیت ها و ظرفیت های صنایع شوینده بهشهر می توان سهم بیشتری از بازار منطقه به دست آورد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا