امضای تفاهم نامه همکاری هلدینگ بهشهر با دانشگاه امیر کبیر/دکتر مرادی: با این تفاهم نامه ورود جدی به عرصه تحول دیجیتال خواهیم داشت/ استفاده از هوش تجاری بهره وری تولید را افزایش خواهد داد

به گزارش مرکز مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی دکتر بهروز مرادی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در نشست انعقاد تفاهم نامه بین شرکت توسعه صنایع بهشهر با دانشگاه صنعتی امیر کبیر گفت: پیشینه همکاری دانشگاه امیر کبیر و شرکت توسعه صنایع بهشهر دارای تاریخ طولانی است و این ارتباط نزدیک با دانشگاه صنعتی امیر کبیر از ده ها سال قبل وجود داشته است.

وی با بیان اینکه دانشگاه امیر کبیر یکی از دانشگاه های قوی و درجه اول کشور است افزود: همکاری های جدید با دانشگاه امیر کبیر در تراز جدیدی خواهد بود و در این مسیر طرح تحول شرکت به عنوان یک ضرورت، مبنای همکاری با این دانشگاه است.

دکتر مرادی با بیان اینکه نیاز روزافزونی به تحول دیجیتال در شرکت هلدینگ بهشهر احساس می شود ادامه داد: با این تفاهم نامه  هلدینگ  بهشهر به عنوان یکی از شرکت های پیشرو صنعت کشور ورود جدی به عرصه تحول دیجیتال و فن آوری نوین اطلاعات خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر با اشاره به اینکه دانشگاه صنعتی امیر کبیر نقش پیشتازی در حوزه دانش بنیان دارد گفت: توسعه صنایع بهشهر  نیز در بهره مندی از فن اوری اطلاعات نقش پیشرویی دارد که این تناسب سر منشا تحولاتی بزرگی در شرکت خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجموعه هلدینگ  بهشهر از ۲۷ شرکت تابعه تشکیل شده است افزود: از مزیت های شرکت های  شوینده هلدینگ بهشهر این است که وزن قابل توجهی در تعیین سهم بازار شوینده کشور را دارند.

دکتر مرادی افزود: گستردگی شرکت ها و وجود رقبای بسیار، هلدینگ بهشهر را به این نتیجه رسانده تا نگاه جدی تری به موضوع دیجیتال و تحول در مدیریت داشته باشد.

مدیر عامل هلدینگ بهشهر گفت: این تفاهم نامه برای بهره وری بیشتر شرکت و بدست اوردن سهم بیشتر بازار ارزش بسزایی دارد.

وی افزود: امنیت شبکه و امنیت حوزه تعیین کننده است و امسال با ایجاد زیرساخت های فناوری اطلاعات قدم هایی بزرگی در استفاده از دستاوردهای شرکت های دانش بنیان  برداشته خواهد شد.

گفتنی در این نشست حمید کشوری رئیس پژوهشکده سلامت و دیجیتال دانشگاه امیر کبیر با بیان اینکه دانشگاه امیر کبیر همواره ارتباط تنگاتنکی با صنعت داشته است افزود:  تنوع دانشکده در امیر کبیر باعث شده نیازهای متنوع و مختلف کشور در حوزه صنعت پاسخ داده شود.

وی افزود: ظرفیت  و توان علمی دانشگاه در راه رسیدن به اهداف این تفاهم نامه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در همین راستا نجف زاده مدیر فناوری اطلاعات هلدینگ بهشهر با اشاره به اینکه باید قدم های بزرگی در مسیر پیشرفت برداشته شود افزود: طرح تحول دیجیتال با سرعت هرچه بیشتر در هلدینگ بهشهر دنبال می شود و دیدگاه دانش بنیان در مجموعه حاکم است تا مجموعه را به صورت تضمینی به یک موفقیت بزرگ برساند.

وی افزود: همراهی با دانشگاه صنعتی امیر کبیر به عنوان یکی از شناخته شده ترین دانشگاه ها در حوزه فن اوری اطلاعات دستاوردهای ملموسی را برای شرکت های تابعه به همراه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا