لزوم توجه جدی شرکت‌های تابعه هلدینگ بهشهر به حوزه صادرات

به گزارش بیدنا به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی، دکتر بهروز مرادی در این نشست که معاونان و مدیران شرکت توسعه صنایع بهشهر به همراه مدیران عامل و معاونان بازرگانی هلدینگ صنعت شوینده و شرکت‌های پاکسان، گلتاش، ساینا، مروارید هامون و شرکت به پخش حضور داشتند، بر برگزاری ماهانه این جلسات تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر، از مدیران عامل حاضر در این نشست خواست تا در جلسه آینده با بررسی استراتژی‌های متنوع برای ورود به بازارهای جدید، راهکارهای عملیاتی صادراتی شرکت را به همراه برنامه‌ زمان‌بندی و هزینه ارائه دهند.

وی اظهار داشت: استراتژی یکپارچه شرکت توسعه صنایع بهشهر در حوزه صادارت باید در بودجه سال مالی جدید شرکت‌ها مشخص و پررنگ شود.

دکتر مرادی ادامه داد: شرکت توسعه صنایع بهشهر و هلدینگ شوینده ضروری است که حداکثر استفاده از ظرفیت‌های بالقوه صادراتی را با هماهنگی با وزارت امور خارجه و اتاق‌ بازرگانی در دستور کار خود قرار دهند.

مدیرعامل «وبشهر» همچنین بر لزوم تعیین تکلیف شرکت پاکسان ایروان با مشارکت شرکت توسعه صنایع بهشهر، مدیریت صنعت شوینده و شرکت پاکسان تأکید کرد.

یادآور می‌شود، در این نشست توجه جدی به بازارهای حوزه آسیای­ میانه به‌ویژه روسیه و حوزه آفریقا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا