آغاز عملیات اجرای طرح «سیستم جامع داده» در شرکت توسعه صنایع بهشهر

به گزارش بیدنا به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی، در این نشست که جمعی از مدیران شرکت توسعه صنایع بهشهر و فناوری اطلاعات شرکت‌های به‌پخش، بهپاک، پاکسان، گلتاش و مارگارین حضور داشتند، کاوه غفوری مدیر فناوری اطلاعات شرکت توسعه صنایع بهشهر ضمن ضرورت عملیاتی شدن «سیستم جامع داده»، آن را به عنوان یک چرخه مکانیزه کامل گردآوری اطلاعات مالی، منابع انسانی، سهام، تولید و خرید و فروش از سطح شرکت‌های هلدینگ دانست.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه آغاز و وارد فاز عملیاتی شده، گفت: با تایید آقای دکتر مرادی و همکاری معاونان شرکت و مدیران عامل شرکت‌های تابعه، طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده فاز نخست این پروژه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

غفوری اظهار داشت: این سیستم یک data warehouse کامل از داده‌های حیاتی و نظارتی شرکت‌ها است که خروجی آن را در سیستم‌های هوش تجاری، داشبوردهای مدیریتی، تحلیل، رصد و نظارت سرمایه‌گذاری، سیستم‌های هوش مصنوعی و … شاهد خواهیم بود.

به گفته مدیر فناوری اطلاعات شرکت توسعه صنایع بهشهر، این مهم نویدبخش ورود علوم جدید فناوری و بهره‌گیری از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی جهت گردآوری و تحلیل داده‌های حائز اهمیت در سطح هلدینگ است.

وی ادامه داد: در تکمیل این طرح، پروژه Disaster Recovery (بازگشت از بحران) نیز اجرایی و عملیاتی خواهد شد که این مهم باعث حفظ داده‌های حیاتی و کاهش خطر ریسک از دست دادن داده حتی در شرایط غیرمترقبه و بلایای طبیعی خواهد بود.

بر اساس این گزارش در این نشست، مشیر مدیر طرح‌های سرمایه‌گذاری شرکت توسعه صنایع بهشهر، فرهادی مدیر طرح‌های استراتژیک و توسعه شرکت توسعه صنایع بهشهر، سیف‌الهی مدیر فناوری اطلاعات شرکت پاکسان، گلیان مدیر فناوری اطلاعات هلدینگ به‌پخش، عبیدی از شرکت گلتاش، مهربان مدیر فناوری اطلاعات شرکت بهپاک و سیداحمدی مدیر فناوری اطلاعات شرکت مارگارین حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا