ظرفیت بالایی برای هم‌افزایی بین صنایع داریم

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، هدف از برگزاری این گردهمایی در راستای هدف نوآوری باز در این هلدینگ سرمایه‌گذاری چندرشته‌ای‌ که در صنایع مختلفی فعالیت دارد، عنوان شد.

مجتبی عزیزیان مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی در شروع این همایش گفت: امروز در خانواده بزرگ گروه توسعه ملی، صنایع مختلفی از سیمان و ساختمانی تا پتروشیمی، غذایی و شوینده در حال فعالیت‌اند. هرچند فعالیت این صنایع رو به رشد و تعالی است اما چالش‌های بسیاری در مسیر آن‌ها قرار دارد که نیاز به نوآوری و خلاقیت سازمان‌یافته برای حل آن‌ها داریم.

عزیزیان خاطرنشان کرد: گروه توسعه ملی ظرفیت بالایی برای هم‌افزایی بین صنایع دارد اما در وهله اول باید به ایجاد ادبیات مشترک بین دو صنعت و یا بهتر است بگوییم به شناسایی مشترکات صنایع بپردازیم.

وی ادامه داد: بنابراین در ابتدا مسیرهای کارکردی شناسایی شده و سپس مکانیزم‌های این مسیرها را که عامل اصلی تفاوت هر کارکرد در صنایع مختلف هستند را تبیین می‌کنیم. به این وسیله می‌توانیم راهکارهای آسان برای حل مشکلات را پیدا کنیم.

در ادامه این جلسه، هر یک از مدیران و کارشناسان صنعتی که از صنایع شوینده، غذایی، سیمان و… حضور داشتند، در خصوص چالش‌های صنعتی و همچنین نوآوری‌های موجود و نوآوری‌های مورد نیاز خطوط تولید به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا