مراسم تقدیر از کارمندان نمونه بهپاک

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت صنعتی بهپاک، روز شنبه مورخ ۵ شهریور ۱۴۰۱ طی جلسه ای از کارمندان نمونه این شرکت با اهدا لوح و هدیه، تقدیر به عمل آمد.

در این جلسه که با حضور صادق جایروندی مدیرعامل، ارکیان، معاون مالی و اقتصادی، افشاریان، معاون بازرگانی و جارون، معاون تحقیقات، بازاریابی و فروش و برخی مدیران ارشد شرکت صنعتی بهپاک برگزار شد، مدیرعامل شرکت صنعتی بهپاک گفت: توجه به منابع انسانی در افزایش بهره وری و کارآیی سازمانی، ایجاد تعهد و دلبستگی شغلی و تعالی عملکرد کارکنان جایگاه کلیدی و نقشی راهبردی دارد. وی گفت: ما در این شرکت نیروهای خدوم و وظیفه شناس زیادی داریم که از همین جا روز کارمند رو حضور یکایک این همکاران تبریک عرض می نمایم. ایجاد انگیزه درون سازمانی میان کارگران و کارمندان را از وظایف معاونین و مدیران دانست و ابراز خرسندی کرد که در شرکت بهپاک با تلاش ها و اقداماتی که صورت گرفته، شرایط مناسبی برای رشد و تعالی کارکنان در همه سطوح وجود دارد. جایروندی با اشاره به شعار سال ” تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین” ادامه داد، نیروی ماهر و توانمند و بها دادن به دانش از ملزومات جامعه امروز مجموعه های تولیدی و کارگری می باشد.

همزمان با این مراسم، در کارخانه بهپاک نیز، رجبی عضو هیأت مدیره و معاون اداری و منابع انسانی، به نمایندگی از مدیرعامل شرکت، از کارمندان نمونه کارخانه بهپاک تقدیر نمود. در این مراسم، «آرزو کاظمی» کارمند حسابداری دفتر تهران، «عاطفه کاویانی» رئیس خرید خارجی، «عباس خلیلی» کارشناس مالی، «یعقوب بهزاد کلایی» سرپرست حمل کالا و «اصغر جهانبخش» کارمند اداری به عنوان کارمند نمونه انتخاب شدند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا