کارگر، ستون فقرات اقتصاد و تولید است.

به گزارش بیدنا متن پیام دکتر معین زاد به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

الْعِبَادَهُ عَشَرَهُ أَجْزَاءٍ تِسْعَهُ أَجْزَاءٍ فِی طَلَبِ الْحَلَال

“عبادت ده جز است که نه جز آن در کار و تلاش برای به دست آوردن روزی حلال است.”

عید فطر پاک ترین و مبارک ترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است. به همین جهت ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، حلول ماه شوال و فرارسیدن عید بندگی و بنده نوازی را به تمامی مسلمانان جهان تبریک عرض می نمایم.

همچنین، روز جهانی کارگر مجالی است تا از کوشش های کارگران توانمند و خستگی ناپذیر که باتلاش های خود موجب بهبود صنعت و تولید می شوند و در راستای توسعه اقتصادی قدم بر می دارند، تقدیر و سپاس گزاری کنیم.

در جوامع، کارگران، از اقشار سودمند و گران بهای جامعه هستند و توسعه اقتصادی هر کشوری وابسته به کارگران آن است. بدون شک، رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور در  شور و نشاط، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار، تجلی استعداد ها، و سرمایه انسانی تلاشگر و کارآمد است. جامعه فهیم کارگری امروز نیز در شرایط حساس کنونی که پویایی تولید و شکوفا سازی اقتصاد ملی به دلیل تحریم ها، اولویت اساسی کشور محسوب می شود، می کوشد تا با اراده راسخ خود، پر انگیزه تر از همیشه، راه پر افتخار گذشته رو ادامه داده و به شکل شایسته ای نقش کلیدی خود را در راه شکل پذیری شعار سال و فرمایشات رهبری:”تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” ایفا کند.

لذا ضمن تبریک این روز به همه کارگران و کارکنان متعهد و پر تلاش گروه توسعه صنایع بهشهر و شرکت های تابعه و خانواده های محترمشان، برای ایشان آرزوی توفیق بیش از پیش و سلامتی، بهروزی و کامیابی، و برای خود و همکارانم، توفیق در خدمت رسانی به ایشان را مسئلت می نمایم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا