پیام نوروزی مدیرعامل گروه توسعه ملی به مناسبت فرارسیدن آغاز سال ۱۴۰۱

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی گروه توسعه ملی متن پیام نوروزی بابک سعیدی به شرح زیر است:

رستاخیز شکوهمند بهاری، مجالی ارزشمند برای ستایش پروردگار و اندیشیدن در رمز و رازهای خلقت انسان و جهان هستی است. در این رستاخیز، قدرت و اراده الهی برای نو شدن و رسیدن به تکامل نمایان می‌گردد و مشعل امید به فردای بهتر در دل و جان انسان‌ها روشن می‌شود.

اینک با فرا رسیدن سال نو، خاطرات تلاش‌ها و نشان گام‌های ماندگار ما در سال گذشته برای رونق تولید ملی و ارتقای صنعت کشور بر جریده عملکرد گروه توسعه ملی ثبت خواهد شد.

نیک می‌دانیم که این روزهای جهان و ایران به شادابی سالیان گذشته سپری نمی‌شود و خسارت‌های مادی و معنوی ناشی از شیوع کووید۱۹، رنگی تیره بر مقدم بهار زده است. اما یقین داریم که از این فراز سخت نیز با توکل به پروردگار بزرگ، همراهی مردم فهیم و مبارزه عالمانه مدافعان سلامت عبور خواهیم نمود.

تلاش شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی در سال جدید بر این است که با بیشینه‌سازی ارزش دارایی‌های تحت تملک، زمینه‌های ایجاد رضایت برای ذینفعان ارجمند را فراهم آورد و با خلق ایده‌ و تکیه بر اصل نوآوری و خلاقیت در تولید و ارائه خدمات، همگام با اکوسیستم فناوری بین‌المللی حرکت نماید.

اعتقاد ما چنین است که به منظور دستیابی به اهداف متعالی‌مان، علاوه بر تغییر سبک حاکمیت شرکتی و افزایش ضریب نفوذ در شرکت‌های تابعه، با انتخاب بهینه پرتفوی خود منافع بیشتری را برای سهامداران کسب نماییم. از دیگر سو، امیدواریم با بهره‌گیری از فرصت هم‌پیوندی حداکثری با گروه مالی در حال تاسیس بانک ملی ایران، در ارتقای عملکرد بازار سرمایه و بهره‌مندی سهامداران از این فرصت، بیش از پیش نقش‌آفرین باشیم. بی‌شک حضور موثر و توانمند سرمایه‌های انسانی در کنار استفاده از ظرفیت‌های خرد جمعی در محیطی یادگیرنده، تسهیل‌گر مهمی برای دستیابی به اهداف‌مان خواهد بود.

اینک خانواده بزرگ گروه توسعه ملی مفتخر است به پشتوانه اراده جمعی، با همراهی و حمایت سهامداران محترم و با تکیه بر دانش و تلاش بی‌دریغ مدیران، کارکنان و کارگران شریف گروه، سال موفق دیگری را در تاریخ فعالیت‌های خویش به ثبت برساند.

بنابراین همه ما به عنوان سربازان و سرداران سیستم دفاعی کشور، بهاران را فرصتی برای نو شدن اندیشه‌ها، خلق ایده‌های ناب، برنامه‏‌ریزی نوآورانه و ایستادگی امیدوارانه در روزهای سرد می‌دانیم تا در سایه بهره‌گیری از خرد جمعی و با جدیت و پیگیری اهداف و برنامه‌های پیش رو، به نتایج رضایت‌بخش و غرورآفرین دست یابیم.

برنامه راهبردی گروه با رویکرد ارتقای سبک راهبری از کنترل مالی به کنترل استراتژیک، نوسازی شده است و جهت‌گیری‌های کلان شامل «ارتقای هم‌افزایی در شرکت‌های زیرمجموعه»، «کنترل و کاهش هزینه‌های تولید و بهای تمام‌شده»، «توسعه صادرات»، «خروج از رشته فعالیت‌های کم‌بازده و زیان‌ده» و «توسعه نوآوری و فناوری» چراغ راه آینده ما و شرکت‌های تابعه خواهد بود.

ما خدمتگزاران عرصه اقتصاد کشور برآنیم تا در سال جدید درکنار توجه به مسئولیت و تکلیف‌مان در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و در راستای رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، تولید ملی این مرز و بوم را در قله‌های افتخار نگاه داریم تا سال ۱۴۰۱ نیز همچون سال‌های پیشین در کارنامه عملکردمان درخشان و جاودان باشد.

انگیزه و اراده ما این است که برای آیندگان به یادگار بماند انسان‌هایی کوشا و تلاش‌گر در سخت‌ترین و حساس‌ترین روزهای تاریخ این سرزمین، غیرتمندانه در سنگر دفاع از صنعت و تولید ملی‌شان ایستادند.

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم     موجیم که آسودگی ما عدم ماست

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا