مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی از کارخانه “آلی شیمی” قم بازدید کرد

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت آلی شیمی قم، سعیدی پس از بازدید از کارخانه و بخش‌های مختلف آن (خطوط تولید گلیسیرین صنعتی و بهداشتی، اسیدهای چرب و تالوی صنعتی) در جلسه ای با حضور محمدرضا مددیان سرپرست شرکت آلی شیمی قم با اعضای هیأت مدیره و مدیران این شرکت به گفت و گو نشستند.

مدیرعامل وبانک در این نشست، ضمن تشکر از عملکرد و فعالیت مدیران و پرسنل شرکت در سال مالی ۱۴۰۰، بر ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت های خطوط تولید این کارخانه و اجرای طرح های توسعه ای و نوآورانه تأکید کرد. وی با تشریح برخی از مهم ترین سیاست ها و جهت گیری ها کلان در افق ۱۴۰۱ شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی مبنی بر؛ افزایش هم افزایی در شرکت های زیرمجموعه،کنترل و کاهش هزینه های تولید و بهای تمام شده، توسعه نوآوری و فناوری و توسعه صادرات و خروج از رشته فعالیت های کم بازده و زیان ده، ضرورت پیگیری این سیاست ها به ویژه هم افزایی با شرکت های گروه توسعه ملی و استفاده از توانمندی های درون گروهی و توجه به سرمایه های انسانی و استفاده از نیروهای توانمند داخلی را مورد توجه ویژه قرارداد.

لازم به ذکر است در ابتدای جلسه محمدرضا مددیان سرپرست شرکت آلی شیمی قم، ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی و تبریک اعیاد شعبانیه، گزارشی از عملکرد و روند اقدامات شرکت آلی شیمی قم در جهت افزایش تولید، بهبود کیفیت، سود آوری، ارزش آفرینی و همچنین چشم انداز شرکت در سال ۱۴۰۱ و برنامه های آن برای تولید محصولات جدید (اسید استئاریک و آلکید رزین) ارائه کرد.

گفتنی است شرکت آلی شیمی قم؛ یکی از تولید کنندگان مواد اولیه مورد نیاز صنایع شوینده، بهداشتی و رنگ و رزین در کشور می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا