“مارگارین” تندیس زرین همایش ملی کیفیت را از آن خود کرد

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی مارگارین، شرکت مارگارین در این همایش که  ۱۰۰ واحد فعال صنعتی، تولیدی و خدماتی در آن حضورداشتند بعنوان تنها دریافت کننده تندیس زرین در صنعت روغن به این افتخار دست پیدا کرد و همچنین از شرکت های زیر مجموعه توسعه صنایع بهشهر، مارگارین موفق به کسب تندیس زرین کیفیت ملی شد.
بیش از ۲۸۰ مجموعه از طریق فراخوان دبیرخانه دائمی همایش، مورد بررسی و داوری قرار گرفتند و به جهت ارائه راهکارهای دقیق تر و صحه گذاری و راستی آزمایی مستندات ارسال شده، از ۱۶ واحد متقاضی و داوطلب در صنایع مختلف بازدید و گزارش آن به کمیته داوران ارائه گردید و نهایتا تندیس زرین همایش ملی کیفیت به شرکت مارگارین بزرگترین تولید کننده روغن در کشور  تعلق گرفت.
پایش، رتبه بندی،  اعتباربخشی، تشویق و معرفی مجموعه های متعهد به کیفیت و ارائه راهکار در جهت بهبود و ارتقاء کیفیت در تولیدات و خدمات صنایع داخلی کشور به منظور جلب رضایت حداکثری مشتریان و ذینفعان، از مهمترین اهداف این دوره همایش بوده است.
در این دوره با همکاری و تعاملات صورت گرفته با سازمان ها و نهاد های متولی ،واحدهای نمونه استاندارد و منتخب صنایع کشور شناسایی و پس از گذراندن دوره های آموزشی تفسیر مدل ، به صورت حضوری و نشست های تخصصی آشنایی با فرآیند ارزیابی ،مستندات خود را در قالب اظهارنامه به دبیرخانه همایش  ارائه نمودند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا