گزارش جذاب پاکسان از پیشرفت پروژه های جدید

به گزارش بیدنا به نقل از پاکسان نیوز، حسن بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان، با اشاره به اقدامات صورت گرفته گفت: این مجموعه به عنوان برترین تولید کننده مواد اولیه صنعت شوینده کشور، از سال گذشته برای بهبود کیفیت فرایند تولید طرح و توسعه و بهسازی خطوط تولید مواد اولیه صنعت شوینده را از سال مالی گذشته در دستور کار قرار داد و موفق شد بخش اعظم این طرح را عملیاتی کند.

به گزارش پاکسان نیوز، وی با اشاره به سایر اقدامات صورت گرفته در خطوط تولید این مجموعه یاداورشد: این طرح شامل دو پروژه نوسازی و توسعه پلنت سولفوناسیون با تکنولوژی فیلم راکتور بالسترا ایتالیا و تولید محصولات اولئوکیمیکال است که از محل افزایش قیمت محصولات تامین و اجرائی شده است.

از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال مالی گذشته می توان به خرید تجهیزات مربوط به ساخت راکتور سه تنی این مجموعه اشاره کرد که مراحل اصلی ساخت آن طی شده و در تیرماه سال آینده به پاکسان تحویل داده می شود.

مدیرعامل پاکسان با اشاره به اینکه برندهای این مجموعه سرمایه مهمی محسوب می شود خاطرنشان کرد: در راستای توسعه برند و افزایش توان رقابتی در بازار داخلی و افزایش نفوذ در بازارهای صادراتی نسبت به تکمیل سبد محصولات پاکسان اقدام نموده که میزان سود و نتیجه عملکرد و سود آن اطلاع رسانی خواهد شد.

شایان ذکر است با توجه به افزایش نرخ مواد اولیه و به تبع آن کاهش حاشیه سود شرکت، در راستای حفظ حقوق سهامداران مکاتبات و پیگیری ها در جهت اخذ افزایش نرخ محصولات در حال انجام است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا