مجمع عمومی عادی سالیانه “آلی شیمی قم” برگزار شد

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی آلی شیمی، ، در این جلسه که به ریاست امیرعلی نعمت اللهی، مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده برگزار شد ، ترازنامه و صورت های مالی این شرکت در سال مال منتهی به ۳۰ آذر ماه به اتفاق آرای سهامداران مورد تصویب قرار گرفت.

در ابتدای جلسه کریم حاج نایبی مدیرعامل شرکت آلی شیمی قم ضمن ارایه گزارشی از عملکرد سال مالی ۱۴۰۰ گفت: سود سال جاری نسبت به سود مدت مشابه سال مالی گذشته از افزایشی ۳۲۰ درصدی برخوردار می باشد و فروش ریالی محصولات نسبت به سال مالی قبل نیز ۲۳۳ درصد افزایش یافته است.

وی رویکرد راهبردی مدیریت شرکت را استمرار حرکت جهادی در مسیر ارزش آفرینی با برنامه ریزی و اهتمام جدی برای مدیریت بهای تمام شده، توانمندسازی سرمایه انسانی، افزایش راندمان، بهبود کیفیت محصولات و هم افزایی در گروه بزرگ توسعه صنایع بهشهر و هلدینگ مدیریت صنعت شوینده عنوان کرد.

در پایان نیز  نعمت اللهی مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده از تلاش های به عمل آمده برای کسب این موفقیت ها و عملکرد قابل تقدیر شرکت آلی شیمی قم، سود اوری و جهش تولید در سال های اخیر به ویژه سال مالی ۱۴۰۰ که به همت مدیریت و پرسنل و کارکنان شرکت محقق شده است تقدیر و تشکر کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا