“بیدسیم” در اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهادی کشور

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی هلدینگ مدیریت صنعت شوینده، در روز افتتاحیه محسن رضایی معاونت اقتصادی رییس جمهور ضمن حضور در غرفه شرکت مدیریت صنعت شوینده با توانمندی ها و دستاوردهای این هلدینگ و شرکتهای تابعه در بسط بهداشت و سلامت کشور بیشتر آشنا شد و این هلدینگ را یکی از مجموعه های ارزشمندی برشمرد که با تولید و تامین اقلام بهداشتی در دوران سخت همه گیری کرونا ، کنار مردم برای گذر از این دوران سخت بوده است .
در روز دوم نمایشگاه نیز معاون وزیر اقتصاد و مدیرعامل شهرک های صنعتی تهران ، تنی چند از نمایندگان مجلس و سرپرست گروه توسعه صنایع بهشهر نیز از غرفه بزرگ ((بیدسیم)) که تمام شرکتهای زیر مجموعه در آن حضور دارند بازدید نمودند .
شایان ذکر است در این نمایشگاه همه گروه‌های کالایی و خدماتی از مخابرات، فناوری اطلاعات، صنایع غذایی، کشاورزی، دام و طیور، شیلات گرفته تا صنایع نساجی و تجهیزات پزشکی، معدن و صنایع آب، برق و صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، حمل و نقل گمرک، بانک، بیمه، بورس، گردشگری و صنایع نظامی و دفاعی حضور دارند.
یکی از مهمترین اهداف این نمایشگاه نشان دادن توانمندی‌های داخلی کشور و همچنین تعامل و هم افزایی بین بخش‌های مختلف تولیدی کشور است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا