سرپرست شرکت توسعه صنایع بهشهر از کارخانجات ساینا بازدید کرد

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی ساینا؛ در این بازدید یک روزه ؛ علیرضا فاطمی عضو هیئت مدیره و معاون مالی ، اقتصادی و منابع انسانی و داود حمزه عضو هیئت مدیره و معاون امور شرکتها و مجامع شرکت توسعه بهشهر و مدیرانی از معاونت برنامه ریزی ، سرپرست این هلدینگ را همراهی می کردند و دپارتمانهای مختلف کارخانجات ساینا و خطوط تولید این شرکت را مورد بازدید قرار دادند.

سرپرست شرکت توسعه صنایع بهشهر در نشست جانبی این بازدید که با حضور اعضاء هیئت مدیره و  مدیران ارشد شرکت ساینا برگزار شد؛ ضمن تبریک سالروز ولادت امام محمد باقر (ع)، حلول ماه مبارک رجب و گرامیداشت ایام ا… دهه فجر، چابک سازی شرکت ها را یکی از مهمترین برنامه های پیش روی هلدینگ توسعه صنایع بهشهر عنوان نمود ؛ تا از این رهگذر تقویت و پشتیبانی حداکثری بخش های تولیدی و صف در مجموعه ها محقق گردد.

حسین معین زاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سرعت توسعه تکنولوژی و دانش فناوری اطلاعات در سطح جهان ، عملکرد آن دسته از بنگاه های تولیدی که برنامه های خود را متناسب با این پیشرفت طرح ریزی می کنند و از دانش بازاریابی دیجیتال بهره حداکثری می برند را سودآور و موفق ارزیابی نمود.

سرپرست شرکت توسعه صنایع بهشهر با تاکید بر پتانسیل کم نظیر و دانش فنی ارزشمند در سطح شرکتهای متعدد تحت پوشش گروه توسعه بهشهر ، یکی از مهمترین مزیت های رقابتی برای شرکت های تولیدی چون ساینا را در هم افزایی و تعامل چند جانبه با سایر شرکتهای گروه عنوان نمود و شرکت ساینا را جزء معدود کارخانجاتی برشمرد که فضای مناسب برای ایجاد طرح های توسعه ، به ویژه تولید مواد اولیه مورد نیاز صنعت شوینده همچون اسید و تگزاپون را به خوبی دارا می باشد و لازم است بصورت جدی وارد این میدان شود.

در ادامه این نشست علیرضا فاطمی عضو هیئت مدیره و معاون مالی و اقتصادی هلدینگ توسعه صنایع بهشهر پس از تحلیل اجمالی کارنامه عملکرد یکساله شرکت ساینا ، وجود انضباط مالی در همه زمینه ها  بویژه در کاهش بهای تمام شده مواد اولیه را برای دستیابی به سود حداکثری  ، بسیار حائز اهمیت برشمرد و با بازخوانی و تاکید بر اهداف و بودجه تعیین شده برای سال مالی جدید ساینا؛ از کلیه مدیران و کارکنان ساینا خواست که از هیچ کوششی برای تحقق بودجه سال جدید فروگذار نکنند.

در ادامه این نشست ، داود حمزه عضو هیئت مدیره و معاون امور شرکتها و مجامع گروه توسعه صنایع بهشهر نیز ، پتانسیل و قابلیت های موجود در شرکت ساینا را حائز اهمیت برشمرد و ضمن بیان سرفصل هایی از مهمترین مزیت های رقابتی این شرکت  در زمینه های بازاریابی ، مالی ، بازرگانی ، صادرات ، موقعیت جغرافیایی و… از مدیران ساینا درخواست نمود؛ ضمن معرفی خود به موارد دیگری از مهمترین مزیت های رقابتی شرکت ساینا اشاره نمایند. گفتنی است؛ در پایان این چالش ،داود حمزه شاخصترین مزیت های مطرح شده را به طور مفصل مورد نقد و بررسی قرار داد.

شایان ذکر است در بخش دیگری از این برنامه مسعود مدنی سرپرست جدید شرکت ساینا ، ضمن خوش آمد گویی به مهمانان، از سرمایه های انسانی شرکت ساینا به عنوان نقطه قوت و مزیت رقابتی شرکت نام برد؛ که در صورت هدایت و راهبری درست ،  قابلیت تحقق بزرگترین اهداف و ماموریت ها را دارند.

سرپرست شرکت ساینا با اشاره به سایر مزیت های رقابتی شرکت از قبیل دسترسی به منابع زیرزمینی آب ، وجود زیرساخت های صادراتی ، قابلیت تولید هم زمان چندین محصول متفاوت در زمینه شوینده های خانگی و… ، از برنامه ریزی برای راه اندازی پروژه تولید سولفوناسیون و مواد اولیه مورد نیاز صنعت شوینده در ساینا خبر داد و اظهار امیدواری نمود که در صورت وجود حمایت سازمانهای بالا دستی و تصویب اعتبار لازم، طرح تولید سولفوناسیون تا پایان سال ۱۴۰۱ به مرحله بهره برداری برسد.

لازم به ذکر است در ابتدای این نشست رسول کارگرزاده عضو هیئت مدیره و مدیرکارخانجات ساینا به عنوان میزبان و به نمایندگی از طرف کارکنان خدوم ساینا ، ضمن تبریک مناسبتهای ملی و مذهبی از جمله ایام ا… دهه فجر ، مقدم سرپرست هلدینگ توسعه صنایع بهشهر و هیئت همراه را به کارخانجات ساینا گرامی‌داشت و گزارش جامعی از عملکرد یکساله کارخانجات بهداشتی ساینا ارائه نمود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا