توزیع عادلانه و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان اصلی‌ترین رسالت هلدینگ به‌پخش است

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی هلدینگ به پخش، خسروی در این دیدار  با بیان اینکه بررسی بازار فروش در صدر اقدامات این مجموعه قرار دارد، اظهار کرد: توزیع و پخش یکی از رسالت‌های اصلی مجموعه به‌پخش است که با استفاده از فناوری‌های نوین و حضور مدیران با تجربه و لایق می‌توانیم به مشکلات موجود فائق آییم.
خسروی با اشاره به نقش کلیدی صنعت پخش، درباره لزوم بررسی کارشناسی برای تأمین کالاهای اساسی مردم در روزهای پایانی سال تأکید کرد و گفت: ارتقای کارآیی صنعت پخش به‌عنوان حلقه واسط بین تولیدکننده و مصرف‌کننده، سهم مهمی را به خود اختصاص می‌دهد و از اهمیت بسزایی برخوردار است.
سرپرست هلدینگ به‌پخش، توجه به سفره مردم و اهتمام به بازار نوروز و ماه مبارک رمضان را از مأموریت‌های اصلی مدیران پخش عنوان کرد و افزود: آنچه در شبکه توزیع کالا در این مجموعه دارای اهمیت است، انتقال کالاها با صرف کمترین هزینه و زمان و در نهایت رعایت بیشتر حقوق مصرف‌کنندگان است.
خسروی، یکی از راهبردهای اصلی برای رسیدن به اهداف عالیه هلدینگ به‌پخش را شبکه‌سازی و ایجاد همکاری‌ بین همکاران دانست و افزود: در چنین فضایی می‌توان رقابتی ارزشمند  بوجود آورد. شبکه‌سازی می‌تواند هم در سطح منابع و هم در سطح ارتقای فرآیند فروش موثر باشد.
سرپرست هلدینگ به‌پخش، رقابت‌ در زمینه فروش به‌ویژه در سطح مراکز استانی را نمونه موفقی از تحولات در صنعت فروش برشمرد و خاطرنشان کرد: ایجاد رقابت در میان مدیران فروش موجب افزایش بهره‌وری و در نهایت سبب پیشرفت مجموعه بزرگ به‌پخش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا