پیام سرپرست شرکت توسعه صنایع بهشهر در آغاز ایام الله دهه فجر

به گزارش بیدنا، در متن این پیام آمده است :

والفجر ولیال عشر

دهه مبارک فجر، تجلی شکوه‏مند حماسه و سرافرازی ملت سربلند ایران اسلامی و آغازی بر حیات دوباره یک سرزمین و الگویی تمام عیار برای تمامی ملت های آزادی خواه جهان است که در پرتو بینش و رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) شکوفا شده است.

با پیروزی این انقلاب ارزش آفرین ، تحولی عظیم در عرصه‎ های اجتماعی، فرهنگی ، علمی و صنعتی صورت گرفت و در این راه دستاوردهای شگرفی پدید آمد؛ به گونه ای که امروز نام کشور عزیزمان به رغم همه موانع و کارشکنی‌ها، بدخواهی­ها و تحریم‌های ظالمانه در حوزه های مختلف علمی ، صنعتی و… همچون ستاره ای زرین بر تارک دنیا می درخشد.

اکنون در آستانه چهل و سومین سال از آن پیروزی غرورآفرین که سرافرازی، توسعه و آبادانی ایران اسلامی مان را  به ارمغان آورد،صنعتگران کشورمان در کنار سایر هموطنان در جای جای میهن عزیز  از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب، کمر همت به آبادانی این سرزمین بسته اند تا براساس وظیفه ملی، با تلاش و همدلی و در کنار هم، آینده بهتری را رقم زنند.

اینجانب به عنوان عضوی از مجموعه بزرگ شرکت توسعه صنایع بهشهر  در بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند اسلامی، فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به مردم شریف ایران، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و تمامی فعالان عرصه صنعت و تجارت و کارآفرینی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سربلندی و اعتلای میهن عزیزمان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا