برگزاری مراسم بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در شرکت توسعه صنایع بهشهر

به گزارش بیدنا، حسین معین زاد سرپرست شرکت توسعه صنایع بهشهر در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) طی سخنانی گفت: فاطمه یعنی شهامت، شجاعت، حق‌باوری و حق‌مداری. بانویی که محبت و عشق و صفا را به خانه مولایمان برد و آن را الگویی برای زنان در عالم قرار داد و چه انتخاب زیبایی که روز ولادت فاطمه اطهر به عنوان روز زن و روز مادر انتخاب شده است.

وی افزود: بر کسی پوشیده نیست که پیشرفت و تعالی، همواره از درون خانه و خانواده آغاز می‌شود و خانواده اساس و بنیان اصلی جامعه ماست و این گونه است که وجود و حضور تاثیرگذار زنان بر همگان آشکار می گردد.

وی با اشاره به صفات والای حضرت صدیقه فاطمه (س)، صفت صداقت و درستی را الگوی والایی برای مدیران در عرصه کار و خدمت رسانی عنوان کرد و گفت: امروز روز پربرکتی است، روز میلاد بانویی که نه تنها الگو برای زنان که الگویی برای همه انسان‌هاست.

در ادامه علیرضا فاطمی عضو هیئت مدیره و معاون مالی، اقتصادی و منابع انسانی نیز طی سخنانی گفت : سیره حضرت ام ابیها (س) الگویی برای همه شیعیان است و امیدواریم که بتوانیم این مسیر را به درستی درزندگی خود در پی بگیریم.

وی با اشاره به حضور بانوان پرتلاش و ساعی در شرکت توسعهه صنایع بهشهر ، ضمن قدردانی از آنان اظهار داشت: همکاران ما و همه زنان فعال در عرصه کار و تلاش ، علاوه بر مسئولیت های مادری خود، وظایف خطیری را در محیط کار عهده دار هستند که سنگینی کار آن ها را دوچندان می کند.

هم چنین داود حمزه عضوموظف هیئت مدیره و معاون امور شرکت ها و مجامع نیز ضمن تبریک این روز فرخنده اظهار داشت: کلمه مادر با وظایف سنگین و خطیری تعریف و شناخته می شود که گرچه سخت و دشوار است اما مسیر انسانیت در کل عالم هستی در آن خلاصه می شود.

گفتنی است این مراسم با اهدای گل و هدایایی به همکاران خانم، توسط سرپرست شرکت توسعه صنایع بهشهر پایان یافت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا