تقدیر از بانوان شرکت گلتاش به مناسبت روز زن

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت گلتاش، آئین تجلیل از بانوان شاغل در شرکت گلتاش به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا( س ) و روز زن با حضور سرپرست شرکت گلتاش و پرسنل این شرکت برگزار شد.

بهرام خسروی، سرپرست شرکت گلتاش در این مراسم با تبریک روز مادر و روز زن گفت : زن در اسلام از جایگاه ویژه و والایی برخوردار است و بر همین اساس هم روز میلاد بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا ( س ) سرور بانوان عالم روز بزرگداشت مقام شامخ مادر و روز زن نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت مقام زن تصریح کرد: امید که بانوان شاغل در این شرکت نیز با توسل به آن حضرت در کارها و زندگی روزمره شان موفق باشند.

خسروی افزود: توجه و تمرکز بانوان بر روی وظائف محوله همواره دقیق تر و کیفی تر است و در انجام و پیگیری امور با اهمیت بیشتری به مسائل می پردازند و حضور بانوان متخصص با تحصیلات عالیه در شرکت گلتاش جای بسی خوشحالی است.

سرپرست شرکت گلتاش اضافه کرد: زنان همانطور که در محیط کاری حضور مفید و موثر دارند باید در کنار خانواده نیز به ایفای نقش بپردازند که این خود جایگاه خظیر زن در جامعه را بیشتر نمایان می سازد.

در انتهای مراسم با اهداء هدایایی از بانوان شاغل در شرکت گلتاش تقدیر شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا