برگزاری جلسه معارفه عضو هیئت مدیره و معاون امور شرکت‌ها و مجامع وبشهر

به گزارش بیدنا در ابتدای این جلسه حسین معین‌زاد سرپرست شرکت توسعه صنایع بهشهر در سخنانی با تاکید بر همزمانی تغییرات مدیریتی این شرکت با دو ماهه پایانی سال ابراز امیدواری کرد که با تلاش و تخصص و پتانسیل بالایی که در شرکت موجود است بتوانیم این امانت را در پایان به بهترین شکل ممکن تحویل بدهیم.
وی ضمن معرفی داود حمزه به عنوان عضوموظف هیئت مدیره و معاون امور شرکت ها و مجامع شرکت توسعه صنایع بهشهر، برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.
داود حمزه، معاون امور شرکت ها و مجامع شرکت توسعه صنایع بهشهر نیز گفت: برای بنده فرصتی است تا بتوانم در کنار تیم متخصص، با تجربه و همدل شرکت توسعه صنایع بهشهر به انجام وظیفه بپردازم. امیدوارم بتوانیم در فرصت دست داده بهترین عملکرد را داشته باشیم.
همچنین علیرضا فاطمی عضو هیئت‌ مدیره و معاون امور مالی، اقتصادی و منابع انسانی با اشاره به شناخت سرپرست شرکت از تخصص افراد و پتانسیل موجود در شرکت گفت: این شناخت باعث می شود تا در انجام برنامه های خود چند گام جلوتر باشیم.
وی افزود: با توجه به سوابق و تجربیات دکتر حمزه، امید است بتوانیم با سرعت و انسجام بیشتری در راستای دستیابی به اهداف شرکت قدم برداریم.
گفتنی است داود حمزه سوابقی چون معاون امور شرکت ها و مجامع شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، عضو هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی رنا، رییس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری کوثر بهمن، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره هلدینگ مالی و سرمایه گذاری سینا( متعلق به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی) ، مدیر امور مجامع و مالکیت سهام شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز سازمان تامین اجتماعی (تاپیکو)، عضو هیئت مدیره و معاونت مالی و سرمایه انسانی مبین وان کیش (مخابرات ایران) و معاون مالی و اداری هلدینگ عمران امید متعلق به ستاد اجایی فرمان حضرت امام (ره) (امید) را در کارنامه دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا