پیام سرپرست شرکت مرواریدهامون به مناسبت دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی مروارید هامون در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

حاج قاسم سلیمانی مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه‌های جنگ و سرباز رشید ایران اسلامی،یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی شناخته می‌شود که در عملیـات تروریستی و ناجوانمـردانه نیروهای ارتش آمریکای جنایت‌کار در عراق، رخت سرخ شهادت پوشید و به مولای‌مان سیدالشهدا اباعبدالله الحسین(ع) پیوست.

اینجانب به سهم خود، دومین سالگرد شهادت غرور آفرین سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده دلاور سپاه قدس و هم رزمان عزیزشان را محضر مقام معظم رهبری، خانواده‌های شهدای مدافع حرم، ملت بزرگ ایران و همکاران ارجمند، تبریک و تسلیت عـرض نموده و استمرار راه پرافتخار آن شهید بزرگوار را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

ایران و جهان اسلام و تمامی آزادی خواهان عالم هیچ گاه “سردار سلیمانی” را فراموش نخواهند کرد و به یقین راه پر افتخار او ادامه خواهد داشت.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا