امیدوارم با اقدامات انجام شده، رفاه بیشتری برای همکارانم حاصل شود

لطفا خودتان را معرفی و بفرمایید چه مدت است که در این شرکت به کار اشتغال دارید.

محمد باقر زیارتی خلیلی سرپرست بیمه و رفاه در دفتر کارخانه بهپاک. ۵۱ سال سن دارم  و دارای ۲۷ سال سابقه کار می باشم. چهار سال  اول را کارخانه پنبه پاک کنی شکوفه شهر بجنورد که از زیر مجموعه های شرکت  بود مشغول به کار بودم. در کارخانه بهپاک هم بخش های فنی، انبار محصول و انبار پروتئین کار کردم. دوسال هم در انتظامات بودم و ۱۳ سال هم در قسمت بیمه مشغول  به کار می باشم.

در کارتان با چه چالش هایی مواجه هستید؟

اختلاف قیمت اعلامی دولت در بیمه با تورم موجود زیاد می باشد و همخوانی ندارد. مثلا کارگری برای درمان هزینه ای را پرداخت می کند و در موقع گرفتن هزینه ی درمان مبلغ بسیار کمتری به حسابش واریز می شود که باعث اعتراض بیمه شونده می شود. این اولین مشگل ما در بخش درمان است. مشگل بعدی در داروها می باشد که داروهای قیمت بالا و خارجی در تعهد بیمه ها نیستند.

 

چه پیشنهادی برای بهبود مباحث بیمه ای دارید؟

هرچقدر قرارداد بیمه با آزمایشگاه ها، بیمارستان ها، سونوگرافی ها، فیزیوتراپی ها و داروخانه ها بیشتر باشد رفاه بیشتری برای پرسنل حاصل میشود. همچنین قرارداد شرکت با یکسری مراکز برای رفاه حال کارکنان  میتواند موجب انگیزه بیشتری شود.

آیا از شغلتان رضایت دارید؟

بله از شغلم رضایت کامل دارم و خدا را شاکرم که می توانم با پیگیری هایی که انجام می دهم به همکاران و خانواده های آنها خدمت کنم و تمام مدت اداری و حتی خارج از وقت اداری در هر ساعتی از شبانه روز برای رفاه همکاران و رفع مشکل بیمه ای آنها  تا جایی که امکان داشته باشد و در توانم باشد تلاش می کنم.

 

بیشترین دغدغه ای که همکاران در حوزه  بیمه دارند را بیان بفرمایید؟

بیشترین دغدغه در تهیه داروها است که قیمت بالایی دارد و متاسفانه بیمه قبول نمی کند و همچنین قرارداد ها با مراکز درمان ،داروخانه ها باید بیشتر باشد تا همکاران محترم بتونند از خدمات بیشتری برخوردار بشوند.

در پایان ضمن اینکه امیدوارم تمامی همکاران کار بنده رضایت داشته باشند، برای همه مردم خصوصا همکاران شرکت بهپاک و خانواده های محترم آنها از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی دارم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا