تمرکز بر ارائه خدمات غیر حضوری شرکت بیمه نوین در هفته آخر اسفند
به گزارش روابط عمومی و بین الملل بیمه نوین، در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و به منظور حفاظت از سلامت کارکنان و شهروندان، این شرکت از روزهای نخست اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور علاوه بر تامین نیاز های بهداشتی جهت رفاه حال مراجعین ، کارکنان و نمایندگان خود ، مبادرت به کاهش ساعات کاری، طی بخشنامه ای سراسری، در اجرای دورکاری برای بیش از نیمی از کارکنان تمامی مدیریت های ستادی و شعب خود نموده است .
در همین راستا و با توجه به اوج گرفتن شیوع این بیماری در روزهای اخیر و در هفته های آتی، مقرر شده است که تمامی واحدهای ستادی و شعب این شرکت امور مربوط به بیمه گذاران خود را به شکل دورکاری انجام داده و پاسخگویی به بیمه گذاران و مراجعان در هفته آخر اسفند و ایام کاری نوروز ۹۹ نیز بر همین اساس صورت می پذیرد.
خاطرنشان می کند طبق این تصمیم، نظر به عدم اعلام تعطیل عمومی در کشور و در نتیجه امکان مراجعه حضوری برخی افراد جهت امور مربوط به خسارتهای اتومبیل، درمان و دیگر رشتهها، کارشناسان این شرکت در این واحدها به صورت بسیار محدود و در ساعات معینی از روز که طی اطلاعیهای متعاقبا منتشر می شود، آماده پاسخگویی به بیمه گذاران خواهند بود.
همچنین با هدف ارائه خدامات جامع غیر حضوری به منظور تسهیل فرآیندهای صدور و یا تمدید بیمه نامه، هموطنان و بیمه گذاران گرامی این شرکت می توانند از طریق مراجعه به سامانه اختصاصی الکتروبیمه نوین به آدرس www.e-bime.com جهت خرید، تمدید و یا استعلام آنلاین بیمه نامه های خود اقدام نمایند.