امیدوارم بتوانم به بهترین شکل به شرکت بهپاک خدمت کنم

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت بهپاک  امسال روز جهانی معلولین را در حالی پشت سر می گذاریم که این افراد سرانه ۱٫۳۵ درصد جمعیت کشور را تشکیل می دهند.

 گونار میردال، جامعه شناس، اقتصاد دان و سیاستمدار اهل سوئد مطرح می کند که: شاخص انسانی بودن یک جامعه از میزان توجه آن جامعه به گروه های خاص مانند سالمندان، کودکان و کم توانان مشخص می‌شود .

با توجه به آمارهای رسمی در ایران، فاصله هر شهروند تا معلولیت تنها یک دقیقه است و این موضوع مسئولیت اجتماعی بزرگی را متوجه  همه مجموعه های دولتی، اقتصادی، تولیدی و همه شهروندان می کند. به همین دلیل بر آن شدیم تا  به سراغ یکی از همکاران کارخانه بهپاک برویم که دارای مشکلات جسمی حرکتی می باشند.

“جواد ســازواری”، یکی از کارگران دارای مشکــلات جسمی -حـرکتی شـرکت بهپــاک می گوید: بنده ۵۲ سال سن و سابقه ۱۸ سال فعالیت در شرکت بهپاک را دارم.

وی درباره تمهیدات شرکت بهپاک برای ادامه روند کاری خود اعلام کرد: در ابتدا در قسمت بسته‌بندی پروتئین سویا مشغول به کار بودم و بیشتر کار بدنی انجام می‌دادم اما با توجه به شرایط جسمانی، کارکردن در این شرایط برایم مشکل بود.

بعد از مدتی نیز دچار دیسک کمر شدم و دیگر ادامه فعالیت برای من ممکن نبود. پس با رییس قسمت پروتئین چندین‌بار صحبت کردم و به ایشان گفتم که بنده توان کار کردن ندارم؛ بعد از مدتی مدیر مربوطه، به بخش اداری نامه زد و در نهایت قبول کردند که من در واحد اداری قسمت مخابرات مشغول به کار شوم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که داشتم اصلا فکر نمی‌کردم که یک روز بخواهم در شرکت بهپاک مشغول به کار شوم و به همین جهت خداوند را شاکرم و از تمام کسانی که برای حضور من در شرکت زحمت کشیدند، تشکر می کنم.

و امیدوارم بتوانم به بهترین شکل ممکن به شرکت بهپاک خدمت کنم.

سازواری می‌گوید: از آن جا که گمان نمی کردم با درخواست بنده موافقت شود از همه مدیرانی که مسبب این امر بودند سپاسگزارم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا