اجرای دو خط تولید جدید و گام بلند “گلتاش” برای قطع وابستگی

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت گلتاش، توفیق افشارنژاد در حاشیه بازدید از کارخانه جدید شرکت گلتاش با اشاره به اهمیت توجه به تولید و قطع وابستگی اظهار داشت: خوشبختانه با خرید دو خط تولید کپ و شولدر با اعتبار بالغ بر ٣۵ میلیارد ریال، شرکت گلتاش از خرید کپ و شولدر تیوپ خمیرندان بی نیاز خواهد شد.

وی درباره اهمیت اقتصادی این خطوط جدید تصریح کرد: در راستای سیاست‌های شرکت گلتاش مبنی بر کاهش هزینه‌ها ضمن قطع وابستگی به خرید کپ و شولدر، سالانه حدود ۶۶ میلیارد ریـال صرفه جویی اقتصادی به بار خواهد آورد.

وی با تأکید بر اینکه با این اقدام گام مهمی در مسیرکاهش هزینه‌ها برداشته شده است ادامه داد: این دو خط تولید روزانه حدود ‌٢٠٠ هزار قطعه تولید می‌کنند و امیدواریم بتوانیم با کیفیتی که محصول دارد قابلیت فروش داشته باشیم.

مدیر عامل شرکت گلتاش در ادامه مزایای اقتصادی و بازرگانی این بومی سازی را تشریح کرد و گفت: ایجاد اشتغال، کاهش ریسک تحویل به موقع محصول و همچنین کاهش هزینه های انبارداری محصول از مزیت‌های این طرح می‌باشد.

افشارنژاد کسب این موفقیت را به کارکنان شرکت گلتاش تبریک گفت و افزود: از حمایت‌های بی‌دریغ مدیریت هلدینگ توسعه صنایع بهشهر و همچنین از تلاش کارکنان شرکت گلتاش تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: این شرکت در حال حاضر بزرگترین تولیدکننده خمیردندان کشور به شمار می‌رود و با اجرای این خطوط تولیدی، تأثیرات قابل توجهی در حوزه تولید خمیردندان مشاهده خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا