برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون برنامه‌ریزی و مهندسی صنایع “گلتاش”

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت گلتاش، طی مراسمی با حضور جابر انصاری، عضو هیات مدیره، معاونین و مدیران شرکت گلتاش ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات سید محسن هوایی در سال‌های خدمت در شرکت گلتاش و تبریک به ایشان جهت نائل آمدن به مقام بازنشستگی، محمدرضا حلاوت بعنوان معاون برنامه ریزی و مهندسی صنایع این شرکت معرفی شد.

عضو هیات مدیره شرکت گلتاش در این مراسم با تاکید بر جایگاه ویژه و مهم مدیریت برنامه ریزی، اظهارکرد: باید همکاری، تعامل و تدبیر به سمت توسعه هدفمند و هوشمندانه در مسیر اعتلای صنعت شوینده حرکت کنیم و دستاوردهای ارزشمندی را برای شرکت گلتاش محقق سازیم.

وی ادامه داد: مدیریت برنامه ریزی و مهندسی صنایع در تحقق راهبردهای صنعت تاثیرگذار است و در سال گذشته تلاش شد تا این واحد بیش از گذشته در شرکت گلتاش نقش آفرین باشد.

جابر انصاری، به انتخاب مدیر جدید این واحد نیز اشاره کرد و گفت: استفاده از تجربه و جوانی مدیریت جدید برای واحد برنامه ریزی و مهندسی صنایع می تواند منجر به تحولاتی نوین و اثر بخش شود و در فضای تعامل می توان برنامه های مختلف تدوین شده را تحقق بخشید.

در پایان این مراسم از تلاش‌ها و خدمات سید محسن هوایی طی ٣٠ سال گذشته در شرکت گلتاش و نائل شدن ایشان به افتخار بازنشستگی تقدیر شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا