پیشتازی بهپاک در میزبانی از مسابقات فوتسال هفته بسیج

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی بهپاک، این شرکت از جمله شرکت های فعال در حوزه ورزش شهرستان بهشهر است که علاوه بر میزبانی مسابقات در مناسبت های مختلف خود دارای تیم ورزشی قوی است و براساس آنچه که در دستور کار متولیان امر شرکت بهپاک قرار دارد، توجه به سلامت کارکنان است و بر این اعتقادند که با ورزش، جامعه ای پویا و با نشاط خواهیم داشت و با حمایت از ورزش و ورزشکاران می توان به سلامت فردی و اجتماعی و سلامت روحی و جسمی امیدوار بود.

مسابقات فوتسال هفته بسبج در بهپاک ،با هدف ایجاد تحرک و نشاط در بین کارکنان و کارگران بسیجی ادارات و شرکت های بهشهر و تقویت روحیه نشاط، امیدآفرینی، ایستادگی و  مقاومت، با استقبال پرشور  در مجموعه ورزشی بهپاک از ۲۹ آبان‌ماه آغاز و تا ۶ آذر ماه برگزار  می شود و سطح برگزاری مسابقات این دوره براساس آنچه داوران و کاپیتان تیم ها اعلام کرده اند و ماحصل آن در ذیل می آید؛ بالا بوده است.

احیای دوباره فوتبال و ورزش در بهپاک‌ نیاز جامعه کارگری

” کمیل رنجبر”  مسئول داوران این دوره از مسابقات فوتسال هفته بسیج به میزبانی بهپاک  با اشاره به داوری ۵ داور در این دوره از مسابقات سطح کیفی مسابقات را بالا عنوان کرد و از بهپاک بعنوان‌میزبان مناسب این دوره از مسابقات نام برد.

وی با اشاره به حضور ۱۰ تیم از ادارات و نهادهای مختلف بهشهر در مسابقات فوتسال هفته بسیج در این شرکت افزود: تیم های بسیار خوبی در این دوره از مسابقات حضور دارند و حتی بازیکنان مطرحی از لیگ یک و دو کشور در تیم های مختلف حاضر شده و مسابقات در سطح کیفی بالا در حال برگزاری است.

رنجبر با بیان اینکه این دوره از مسابقات یک هفته در سالن ورزشی بهپاک برگزار می شود؛ خاطر نشان کرد: هفته بسیج بهانه ای شد تا دوباره شور و شوق ورزش به ادارات برگردد و حضور تماشاچیان و حتی روسای برخی از ادارات در این دوره از مسابقات برای دیدن بازی ها بیانگر استقبال از این مسابقات است که امیدواریم استمرار داشته باشد.

مسوول داوران مسابقات فوتسال هفته بسیج در شهرستان بهشهر  افزود: بسیج، سرباز عرصه ورزش است و تمام تلاشش را برای توسعه ورزش به رغم وجود برخی از کاستی ها انجام می دهد و امیدواریم با استمرار این مسابقات شور و نشاط را به جامعه خصوصا قشر کارگری تزریق کنیم.

رنجبر با اشاره به میزبانی خوب بهپاک در این دوره از مسابقات گفت: این شرکت فعال و پویا در بهشهر است که در سالهای گذشته در بخش ورزش و حتی فوتبال دارای تیم در لیگ یک کشور بود و دارای استعدادهای بی نظیری است که نیازمند شناساندن این استعدادها به جامعه و احیای ورزش در بهپاک و احیای فوتبال آن هستیم.

وی ادامه داد:  در این دوره از مسابقات هزینه و میزبانی خوبی انجام شده و فضای مناسب سالن  بهپاک و گرمایش و تهویه در این فصل سرما بسیار خوب بود.

رنجبر، رسالت ورزشی را رسالت بسیار بالایی دانست که در کنار توجه به سلامت و نشاط، باید کار فرهنگی بالایی انجام شود چرا که ورزشکاران هر کدام بعنوان یک سفیر فرهنگی هستند که با حضور در میادین‌مختلف می توانند اثربخشی فرهنگی داشته و فرهنگ سازی کنند و امیدواریم در کنار لذتی که بهپاک با مسابقات فوتسال هفته بسیج بر کاممان نشاند با احیای هرچه بهتره ورزش در تمامی سطوح ادارات و سازمان ها و شرکت ها در سطح شهرستان و استان، کام همگان را شیرین کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا