برگزاری مسابقات فوتسال جام شهدای بسیج کارگری شرکت صنعتی بهپاک

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت صنعتی بهپاک، به مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج و با هدف ترویج ورزش های گروهی و افزایش روحیه ی همکاری و سلامت جامعه کارگری، با دستور صادق جایروندی مدیرعامل بهپاک یک دوره مسابقات فوتسال به میزبانی این شرکت در محل کارخانه بهپاک در بهشهر برگزار می‌شود.
مدیرعامل بهپاک در مراسم افتتاحیه این مسابقات اظهار داشت؛ همانگونه که امام راحل فرمودند بسیج مدرسه عشق است و یکی از سرمایه های شرکت بهپاک وجود ارزشمند شهدا و ایثارگران جبهه های حق علیه باطل است.
جابروندی بر تعامل هر چه بیشتر با تمامی سازمان ها، ارگانها و هم افزایی در جهت پیشبرد تولید و مانع زدایی در سال “ تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” تاکید کرد.
گفتنی است این مسابقات با نام ” جام شهدای بسیج کارگری شرکت صنعتی بهپاک” از تاریخ ۲۹ آبان ماه آغاز و تا ۶ آذرماه ادامه خواهد داشت.
در این مسابقات تیم های سازمان ها و ارگانهایی همچون: دارائی، شرکت گاز، آب و فاضلاب، ثبت اسناد و املاک، برق، صمت، سپاه و شهرداری شهرستان بهشهر و ۲ تیم از بهپاک حضور دارند.
شایان ذکر است داوری این مسابقات بر عهده کمیل رنجبر، داور کشوری فوتسال است که این دوره مسابقات بهپاک را داوری خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا