کاهش مضرات با مصرف روغن‌های «مارگارین»

از محصولات جدید حوزه خانوار می‌توان به روغن‌های آفتابگردان و کانولای غنی شده با ویتامین‌های A+D و همچنین تغییرات ظاهری در لیبل‌های محصولات و بسته‌بندی حلب امگا اشاره کرد. همچنین افزودن متریال‌های جدید درراستای کاهش مضرات مصرف روغن در کنار تولید محصولات سرخ‌کردنی بدون پالم و افزودن ویتامین‌ها از دیگر ویژگی‌های روغن‌های برند آفتاب است.

  در ضمن  تغییرات ظاهری در بطری‌های خانوار در دستور کار این شرکت است که در آینده نزدیک آن را دربازار مشاهده خواهید کرد.  در حوزه صنف وصنعت نیز واحد تحقیق و توسعه مارگارین با توجه به نیازهای مشتریان وشرایط بازار، فرمولاسیون‌های جدید و بهینه‌سازی کیفیت و ارزش روغن‌های تولیدی را در برنامه کاری خود دارد. از جمله استراتژی‌هایی که شرکت مارگارین در آینده نزدیک خواهد داشت گسترده کردن سبد محصول در حوزه خانوار و HRC)  Hotel – Restaurant- Confectionery ) و رسیدن به جایگاه باکیفیت‌ترین روغن در بازار ایران از نگاه مصرف‌کنندگان روغن آفتاب است. مارگارین در سه حوزه خانوار، صنعت و HRC فعال است و سهم بازار حدود ۱۰ درصدی را در صنعت روغن دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا