استراتژی مبتنی بر کیفیت مستمر، نیازمند یک فرآیند جهادی و انقلابی است

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت سرآمد صنایع بهشهر رضا ابوالحسنی مدیرعامل این شرکت در جلسه هماهنگی معاونین و مدیران با ایراد سخنانی پیرامون ۱۸ آبان ماه و روز ملی کیفیت با بیان این مطلب گفت: فقط با رویکرد جهادی و انقلابی نمی توان گام بلندی برای سازمان برداریم. استراتژی های یک سازمان می بایست برمبنای کیفیت مستمر و مطلوب برنامه ریزی شوند. آن گاه میتوان یک حرکت جهادی برای خدمات بهتر و با کیفیت برداشت. کیفیت نباید به گونه یک اتفاق باشد. اصالت یک سازمان در مسیر موفقیت به کیفیت مستمر آن بستگی دارد.

وی افزود: کیفیت نباید صرفا یک فاکتور اندازه گیری باشد، بلکه باید به عنوان یک مانیفست برای بهبود شرایط ارائه خدمات و کالا در نظر گرفته شود. استراتژی مبتنی بر کیفیت مستمر، نیازمند یک فرآیند جهادی و انقلابی برای رسیدن به بهره وری مطلوب سازمان هاست.
ابوالحسنی اظهار داشت: کنترل کیفیت یکپارچه و مستمر یک تابع گسترده سازمانی است و نباید به راحتی از این مسئله گذشت. امروزه خیلی از سازمان ها می توانند به وسیله کنترل کیفیت و فرآیندهای مدیریت پروژه دیدی وسیع نسبت به ریسک های موجود داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا