کارمند و کارگر نمونه منتخب پرسنل شرکت توسعه صنایع بهشهر لوح خود را دریافت کردند

به گزارش بیدنا، علیرضا فاطمی عضو هیئت مدیره و معاون مالی، اقتصادی و منابع انسانی گروه توسعه صنایع بهشهر در ابتدای این جلسه که سوم آبان ماه برگزار شد، ضمن تبریک ولادت با سعادت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: انتخاب کارمند و کارگر نمونه از سال ۹۹ در شرکت پایه گذاری شد و بر اساس شیوه نامه مربوطه پس از اطلاع رسانی به واحدها ، مرداد ماه اسامی نمایندگان اعلام شده از واحدها دریافت و با اطلاع رسانی اسامی کاندیدها ، مورخ بیستم مرداد ماه سال جاری رای گیری با رعایت همه ضوابط و مبتنی بر مشارکت اکثریت حاضرین انجام شد.

وی اظهار داشت: این مشارکت و حرکت جمعی را به فال نیک می گیریم و امیدواریم با ادامه این روند در سال های آتی هم شاهد ارج نهادن به خدمات پرسنل خدوم این شرکت باشیم.

فاطمی یادآور شد: پیشنهاد می شود با بازنگری در شیوه نامه جاری، علاوه بر انتخاب کارگر و کارمند نمونه، انتخاب مدیر نمونه نیز جهت طرح در هیات مدیره در آن گنجانده شود .

در ادامه علی ملکی عضو هیات مدیره و معاون امور شرکت ها و مجامع نیز ضمن تقدیر از معاونت مالی و منابع انسانی جهت انجام این اقدام ماندگار و ارزشمند تصریح کرد: افراد منتخب همکاران هر دو از پرسنل قدیمی این شرکت هستند که این انتخاب نشان می دهد خدمات ارزنده آن ها از چشم هیچکس پوشیده نیست.

وی گفت: با بازنگری در روش اجرا و شیوه نامه این انتخابات می توان بر اثرگذاری هر چه بیشتر آن در تعالی مجموعه افزود.

حسین معین زاد معاون برنامه ریزی و توسعه گروه توسعه صنایع بهشهر نیز ضمن تقدیر از پایه گذاری این انتخابات، چنین اقدامات ارزشمندی را در بروز خلاقیت ، نوآوری و پویایی مجموعه بسیار تاثیرگذار قلمداد کرد و افزود : برای افزایش بهره مندی از نتایج مثبت چنین اقدامی می توان حتی نسبت به برگزاری آن در بازه زمانی ۶ ماه نیز اقدام کرد.

گفتنی است، در پایان این مراسم حمیده مومنی با ۲۳ رای ماخوذه به عنوان کارمند نمونه و کاظم سلیمی با ۲۳ رای به عنوان کارگر نمونه ، لوح تقدیر و جایزه خود را از اعضای هیات مدیره شرکت دریافت کردند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا