ثبت رکورد بارگیری و حمل محصولات در شرکت بهپاک

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت صنعتی بهپاک، این مجموعه تولیدی با ثبت رکوردهای روزانه بارگیری؛ در گام اول با  حمل ۳۸۱ تن محصولات پروتئینی سویا و در گام دوم ثبت رکورد روزانه بارگیری و حمل ۴۱۷ تن محصولات پروتئینی سویا توانسته پویایی خود را در این حوزه حفظ نماید.

این فرایند در حالی صورت گرفت که در سال گذشته این مجموعه با تکیه بر آموزش و ارائه مطالب تخصصی مرتبط با حوزه انبار و انبارداری، موجب افزایش قابلیت‌ها و استعدادهای انبارداران و کارکنان انبارها شده است. که به موجب آن، کارایی و اثر بخشی بیشتری را جذب و تبدیل به نیروی محرک شرکت صنعتی بهپاک گردیده است.

قاسم زاده مدیر انبارها کارخانه بهپاک، اظهار داشت: سیستم مکانیزه عملیات انبار برمبنای فن آوری بارکدینگ و با حذف عملیات دستی و سرعت بخشیدن به امور انبارداری است که موجب ایجاد صحت بیشتر در اطلاعات مربوط به کالاهای ورودی انبار می‌گردد ( بارکد خوان. اسکنر بارکد )

وی در ادامه اظهار داشت، فضای انبار به عنوان ابزاری کارآمد، جهت کنترل نحوه چیدمان و نگهداری کالا در انبار و ایجاد نظم و استقرار فیزیکی آنها در هنگام برداشت کالا و تحویل و ممانعت از اعمال سلیقه شخصی و استفاده از روش‌های مهندسی در استقرار فیزیکی کالا در انبار، اطلاع لحظه‌ای از آخرین محل یا محل‌های نگهداری کالا و نیز ابزاری مکانیزه برای اجرای سیستم های FIFO, LIFO, FEFO ,در خدمت انبارداران می‌باشد.

گفتنی است انبارهای شرکت بهپاک بصورت نظامند و با تجربه چندین ساله، دارای ۷۲ نفر پرسنل می‌باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا