جلسه بررسی عملکرد ۹ ماهه سال مالی شرکت به پخش برگزار شد

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت به پخش، بهروز پورمحمدی مدیرعامل شرکت به پخش ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مدیران مراکز این شرکت گفت: تمامی مدیران مراکز در تحقق ۹۵ درصدی اهداف وزنی شرکت و تحقق ۱۱۰درصدی فروش ریالی با توجه به مشکلات پیش روی کشور، درگیری بیش از ۱۰۰ نفر از پرسنل ویزیتور شرکت و تمامی فرصت های از دست رفته در شرایط کرونایی و بسته بودن شهرها دخیل بودند که جا دارد از تک تک پرسنل و مدیران محترم نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت به پخش با اشاره به بازار تولید کالا ، رفتار مصرف کننده و جایگاه ناوگان توزیع در کوتاه کردن فاصله تولید تا مصرف، اظهار کرد: هلدینگ به پخش این مهم را با اتکا بردانش تخصصی نیروهای شاغل در تمامی ارکان شرکت اعم از مراکز پخش و ستاد به انجام رسانیده اند و امیداست شاهد حضوری فعال و متناسب با شان شرکت به پخش در بازار باشیم.
وی پیاده سازی فرآیندها و تحقق استراتژیهای شرکت را از وظایف اصلی مدیران مراکز دانست و افزود: عملکرد مطلوب شرکت در سال مالی گذشته خود به عنوان رقیب سال جاری شرکت متجلی شده است و تلاش همه جانبه را در تحقق اهداف از پیش تعیین شده می طلبد.
وی در پایان با بیان این مطلب که ماههای افت فروش سپری شده و ماههای رونق فروش پیش رو می باشد، ادامه داد: فروش ها باید متوازن و تحقق صد در صدی اهداف هر محصول را در پی داشته باشد.
شایان ذکر است در در این جلسه مدیران مراکز پخش در خصوص معضلات و مشکلات حوزه مدیریتی خود به بحث و تبادل نظر نشستند و راهکارهای لازم در این خصوص ارائه شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا