دفاع مقدس صحنه پر افتخار اتحاد و همبستگی ملت غیرتمند ایران است

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی ساینا، متن کامل پیام مدیرعامل شرکت ساینا به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس بدین شرح است:

“ﺑﺴﻢ رب اﻟﺸﻬﺪاء و اﻟﺼﺪﻳﻘﻴﻦ”

 «این هشت سال، مظهری از برترین صفاتی است که یک جامعه میتواند به آنها ببالد و از جوانان خودش انتظار داشته باشد. یعنی دفاع مقدس مظهر حماسه است، مظهر معنویت و دینداری است، مظهر آرمان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خواهی است، مظهر ایثار و از خودگذشتگی است، مظهر ایستادگی و پایداری و مقاومت است، مظهر تدبیر و حکمت است» / مقام معظم رهبری

دوران هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی از تاریخ ملت قهرمان ایران و تابلوی تمام نمای ایستادگی و مقاومت بزرگ مردان وشیر زنانی است که با ایثار وجانفشانی قله های عزت وشرف را فتح کردند.

دفاع مقدس صحنه پرافتخار اتحاد و همبستگی ملت غیرتمند ایران است که برای دفاع از شعائردینی و مرزهای سرزمینی خود هزاران جان پاک و فرزندان سرو قامت را تقدیم نمودند وآنجا که انسان توانست از شیرین ترین عطیه الهی یعنی جان خود بگذرد ؛ نام خود و تمام آنچه که به عنوان آرمان ومراد برای آن جانفشانی نموده را جاودانه می کند .وچه زیباست که در برگ برگ تاریخ زرین این آب وخاک دلاور پرور ،از این گونه رشادت وایثارگری ها کم نیست . ایستادگی در راه اعتقاد و باوری که به بخشی از فرهنگ متعالی وپویای مردمان این سرزمین تبدیل گردیده است.

چه آنان که هنوز صحنه های بی نظیر آن دوران باشکوه را در ذهن دارند وچه جوانانی که امروز تمام حیثیت ؛ امنیت وآرامش خود را مدیون رشادت های شهدا ، ایثارگران و رزمندگان شرافت‌مند آن دوران هستند؛ باوردارند که هنرمندانه‌ترین قلم‌ها وتصویرها و هرآنچه به عنوان هنر در جهان معرفی شده است ؛توان آن را ندارد که بیانگر کامل و دقیق عظمت ،بزرگواری وهنرمندی والا ومعنوی بازیگران بی بدیل صحنه این هشت سال باشد. گل‌هایی پرپر شدند که هر یک گلستانی را معطر می‌کردند و جان‌هایی نثار شدند که هر یک آتشفشانی از مهر و عشق به مردم و سرزمین را فریاد می‌زدند و بدون تردید امروز میهمانان محترم خوان پرنعمت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستند.

زیبایی ها ، آثار و برکات هشت سال رشادت و جانفشانی برای دفاع از شریعت وآب وخاک  یک پشتوانه ارزشمند برای فرهنگی شد که خود سرچشمه زایش و تربیت چنین انسانهایی بی ادعا و ایثارگر بود  تا امروز منادی  بالاترین و والاترین ارزشهای انسانی برای همه ملت های آزاده در سرتاسر جهان گردد و بر همه ماست تا از آرمانها  انقلاب اسلامی وهمه خون های پاک ریخته شده در پای این درخت سرفراز ، تا ایثار جانمان دفاع کنیم.

اینجانب نیز به نمایندگی از خانواده بزرگ ساینا   با درود به روح بلند همه شهدای بلندمرتبه  سرزمین‌مان اعم از ایثارگران دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم و شهدای عرصه سلامت مردم عزیزمان، هفته دفاع مقدس را به همه عاشقان ودلسوختگان این نظام واین آب وخاک کهن تبریک عرض نموده و با گرامیداشت یاد و خاطره همه ایثارگران سربلند ایران عزیز اسلامی ، شکوه ، عزت وسربلندی روز افزون مردم عزیز کشورم و صلح و آرامش در سراسر جهان را از درگاه احدیت آرزو می نمایم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا