دفاع مقدس فرهنگ والایی است که از تاریخ ما برآمده

به گزارش بیدنا، مجید محسنی مجد، مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر در یادداشتی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس این چنین نوشت :

این همه سال گذشت … روزها از پی هم آمدند و رفتند اما نه تنها از درجه افتخار و عزت این حماسه آفرینان و دلاوران چیزی کاسته نشد که حتی امروز در یادها و قلب ها گرامی تر از هر زمان دیگرند.

آری ؛ طلایه داران عشق و ایثار روزی با قدرت ایمان خود چنان حماسه ای آفریدند که تا دنیا دنیاست چیزی از بزرگی همتشان در یادها کاسته نخواهد شد. عاشقانی که عشق به معبود را با بخشیدن خون خود در میدان نبرد، رنگ دیگر بخشیدند و به ایثار معنای جدیدی دادند.

نسل امروز و فردا راه روشن این سرسپردگان عاشق را هرگز خالی نخواهند گذاشت چنان که می بینیم حتی نوجوانان و جوان امروز نیز زندگی ، حیات و آبروی خویش را مرهون دلاوران روزهای سخت نبرد می دادند و خوب می دادند که درختان تنومند این خاک از چه رشادت ها و جانفشانی هایی ریشه برآورده اند.

دفاع مقدس متعلق به یک روز و یک هفته نیست، دفاع مقدس فرهنگ والایی است که از تاریخ ما برآمده و بر مرام و گفتار و کردار مردم این سرزمین جاری شده است. فرهنگی که تک تک ما را به ایثار و مقاومتی شکست ناپذیر در برابر باطل دعوت می کند و پیروز این میدان کسی نیست جز لبیک گویان طریق حق.

حال که در آستانه هفته دفاع مقدس قرار گرفته ایم ، بار دیگر نام و یاد دلیرمردان همیشه جاودان این مرز و بوم را گرامی می داریم و آروز می کنیم نهالی که روزی با خون جوانان برومند این وطن تنومند شد ، به یمن پاسداری و جانفشانی وارثانش، هر روز پربار تر و پرثمرتر از گذشته باشد …

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا