دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت مارگارین، خلخالی مدیر عامل شرکت مارگارین در پیامی فرا رسیدن ۳۱ شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس را به آحاد مردم ایران تبریک گفت. متن پیام به این شرح است :
بنام خدا
دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است ؛ هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام، مرزهای سرزمینی و حیثیت و ناموسمان است که با نثار خون پاک فرزندان این مرزو بوم و ایثار و مجاهدت‌های مثال زدنی آنها جاودانه شد.
آن روزها، ایران عزیز از سوی دژخیمان بعثی و با مساعدت قریب به ۷۰ کشور جهان چه در عرصه عملیاتی و چه در پهنه اطلاعاتی، مورد تهاجم واقع شد.
انقلاب در آغازین روزهای بالندگی و شکوفایی خود بود، مسئولان کشور را عموما جوانانی متعهد و دلسوز تشکیل می‌دادند و هجمه‌های تبلیغاتی و رسانه ای غرب و عمال منطقه ای آنان علیه کشور لحظه ای درنگ نداشت.
رزمندگان اسلام، یکپارچه و پر شور تحت لوای انفاس قدسی امام امت و با اتکال به خداوند بزرگ و تاسی از ائمه اطهار (ع)، آنچنان کردند که هنوز آوازه شجاعتشان در گوش جهانیان طنین انداز و غیرت و نجابتشان شهره آفاق است. آن روز، تنگناها، تحریم، تهاجم، دشمنی و خصومت آشکار و پنهان دول غرب و بعثی ها، خدشه ای به صفوف به هم پیوسته امت وارد نساخت و مردم، یکدل و یکصدا در پشت جبهه‌ها و در صف مقدم، آزدی، استقلال و عزت و ایمان خود را فریاد می‌زدند.
اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس، فرا رسیدن ۳۱ شهریور ماه، آغاز هفته دفاع مقدس را صمیمانه محضر مردم شریف و انقلابی ایران، به ویژه جانبازان، ایثارگران، آزاده‌ها و خانواده معظم شهدا تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و سربلندی و عزت ایران اسلامی را در جامعه جهانی از خداوند متعال مسئلت دارم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا