جشن نوزدهمین سالگرد تاسیس مروارید هامون برگزار شد

به گزارش بیدنا، نوزدهمین سالگرد تاسیس شرکت مروارید هامون، یکی از شرکت های تابعه گروه توسعه صنایع بهشهر در روز شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ با حضور حسین معین زاد، معاون برنامه ریزی و توسعه گروه توسعه صنایع بهشهر، امیرنعمت اللهی، مدیرعامل مدیریت صنعت شوینده و جمعی از مدیران این شرکت و نمایندگانی از مجموعه گروه توسعه ملی برگزار شد.

این مراسم که در استان سیستان و بلوچستان و به میزبانی مصطفی سعیدی، مدیرعامل شرکت مروارید هامون، پرسنل و کارگران پرتلاش این شرکت صورت گرفت، با حضور در مزار گلزار شهدای استان و بازدید از خطوط تولید و پروژه‌های عملیاتی این شرکت آغاز شد.

در ادامه بازدید و دیدار با کلیه کارکنان و کارگران مروارید هامون در نشستی تخصصی وضعیت تولید، فروش، مشکلات کاری و معیشتی پرسنل و کارگران و … مورد بررسی قرار گرفت، موضوعاتی که همراه شد با تکالیفی برای مدیران مرواریدهامون :

  • اعلام برنامه نهایی و اجرایی طرح توسعه سالن تولید
  • ساماندهی و بروزرسانی بخش‌های مختلف اعم ازخرید ، فروش ، مالی و…
  • توجه بیشتر به معیشت پرسنل و مشکلات پیش روی آنها
  • راه اندازی تعاونی مسکن کارکنان شرکت مروارید هامون
  • انتخاب و تجلیل از دو کارمند نمونه تولید در راستای ایجاد انگیزه در بین کارگران
  • عقد قرارداد با بیمه نوین جهت انجام امور بیمه تکمیلی طلایی همه کارکنان و اعضای خانواده درجه یک آنان
  • برنامه اجرایی جهت یکسان سازی حقوق و مزایا و بهبود قراردادهای پرسنل

مصطفی سعیدی، مدیرعامل شرکت مروارید هامون با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و توجه هرچه بیشتر تحقق شعار سال گفت : اقدامات موثری در جهت رفع موانع تولید در روند اجرایی شرکت به وجود آمده است. این اقدامات اعم از رشد تولید ، فروش محصولات ، ایجاد تنوع در محصولات ، راه اندازی باشگاه مشتریان ، راه اندازی فروشگاه اینترنتی ، و توسعه بازار اعم از بازهای داخلی و خارجی در دستور کار این شرکت قرار گرفته است و به حمدالله روند روبه رشد آن ادامه دارد و خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت مروارید هامون خاطر نشان کرد: در ادامه روند توجه به بازارهای داخلی، و پیرو مذاکرات صورت گرفته با مدیران ارشد سازمان صنعت و معدن استان سیستان و بلوچستان و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و همچنین مدیرعامل شهرک های صنعتی استان در خصوص حضور محصولات شرکت مروارید هامون در شلف فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش مذاکراتی صورت پذیرفته است که در نهایت این مذاکرات نوید آن داده شده که سازمان‌های مذکور و فروشگاه افق کوروش در راستای تحقق این هدف با شرکت مروارید هامون اقدامات لازم به عمل آید، در این میان پیشنهاد فروش استانی با اعتبار سنجی و انتخاب یک نماینده در هر استان کشور مطرح است که جزو اهداف آتی شرکت مروارید هامون می‌باشد.

سعیدی در پایان ضمن درخواست حمایت‌های بیشترهلدینگ مدیریت صنعت شوینده و مدیران ارشد استان سیستان و بلوچستان به موضوع طرح تحول و توسعه این شرکت اشاره کرد و افزود : حقق طرح توسعه کارخانه از قبیل افزودن ۶۰۰ مترمربع فضا جهت افزایش خط تولید ، انبار کیسه‌های پودر و نقل مکان آزمایشگاه‌ و مدیریت آن براساس استانداردها در دستور کار قراردارد.

لازم به ذکر است این مراسم در محل سالن همایش اتاق بازرگانی استان سیستان و بلوچستان با سخنرانی سایر مدیران و مسئولان، رونمایی از محصولات جدید و تجلیل از کارکنان و کارگران و اهدای هدایایی به آنان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید :

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا