آماده سازی و پلمپ صندوق رای گیری مراسم انتخاب کارمند و کارگر نمونه در وبشهر

به گزارش بیدنا، در همین راستا شانزدهم مرداد ماه صندوق رای گیری با حضور نمایندگانی از واحد های سرمایه انسانی و پشتیبانی و روابط عمومی پلمپ شد.

بر اساس شیوه نامه تدوین شده، لیست کاندیداهای کارمند و کارگر نمونه در شرکت، اطلاع رسانی و هر یک از کارکنان در روز مقرر، با تکمیل فرم نهایی و ارایه آن به واحد سرمایه انسانی و پشتیبانی به افراد مورد نظر خود رای خواهند داد و در نهایت در هفته دولت از افرادی که بالاترین آراء را در هر بخش کسب نمایند، طی جلسه ای با حضور مدیرعامل، به عنوان کارگر و کارمند نمونه تقدیر خواهد شد.

گفتنی است سال گذشته نیز این مراسم در روز کارمند با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران گروه توسعه صنایع بهشهر به صورت آنلاین برگزار شد و طی آن دو تن از پرسنل نمونه شرکت معرفی و جایزه خود را دریافت کردند.

این در حالی است که در مراسم سال گذشته روز کارمند، علیرضا فاطمی معاون مالی، اقتصادی و منابع انسانی شرکت توسعه صنایع بهشهر طی سخنانی یادآور شد: در پی تاکیدات مدیرعامل محترم و در راستای ارزش گذاری و ارج نهادن به پرسنل شرکت، اصلاح آیین نامه های رفاهی را که چندین سال بلاتکلیف و بی نتیجه مانده بود، در دستور کار قرار داده و به تصویب رساندیم و تدوین شیوه نامه انتخاب کارمند و کارگر نمونه نیز از دیگر اقداماتی است که طی این مدت انجام شده است.

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا