پایگاه تولیدات چندرسانه ای گروه توسعه صنایع بهشهر به زودی راه اندازی خواهد شد

به گزارش بیدنا، سید بهاالدین بنی طبا مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی گروه توسعه صنایع بهشهر با اعلام این خبر افزود: این در حالی است که پیش تر تجربه موفقی در راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی گروه، با نام بیدنا داشتیم و خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی از سوی شرکت های درون گروه و سهامداران شرکت رو به رو شد.

وی گفت : شاید بیدنا امروز با نقطه ایده آل خود فاصله داشته باشد اما با توجه به امکانات موجود، در بحث جمع آوری، دسته بندی، آرشیو و ارایه اخبار مرتبط با کسب و کار گروه و نظم بخشی به اطلاعات موجود بسیار موفق عمل کرده است تا جایی که می توان آن را به عنوان بولتن آنلاین گروه اطلاق کرد.

بنی طبا خاطر نشان ساخت: بیدنا ظرفیت های لازم برای تبدیل شدن به یک پایگاه خبری قوی را داراست اما این مهم، همت و مشارکت فعال کلیه ذینفعان به ویژه شرکت های تابعه را می طلبد که با ارسال به موقع اطلاعات ، اخبار و مقالات مرتبط، پویایی بیشتری به آن ببخشند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی مدیران اعتقادی به خبررسانی و ارایه اطلاعات قابل انتشار مجموعه تحت مدیریت خود ندارند و این وظیفه بر دوش ماست که با اطلاع رسانی و آموزش های لازم ، اثربخشی مشارکت در حوزه اطلاع رسانی را فرهنگ سازی کنیم.

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی شرکت توسعه صنایع بهشهر با اشاره به اینکه موفقیت در راه اندازی پایگاه خبری بیدنا و پخش زنده مجامع شرکت های گروه، ما را به فکر ایجاد پایگاهی برای انتشار تولیدات چند رسانه ای انداخت، تصریح کرد: محتوای این پایگاه در حوزه های تخصصی دسته بندی خواهد شد و اولویت ما پرداختن به بحث آموزش خواهد بود. با این هدف که در معاونت ها و حوزه های مختلف با مشارکت متخصصین خود شرکتها و بهره گیری از توانمندیهای درون گروه و تهیه کلیپ های آموزشی بتوانیم در انتقال دانش و تجربیات پرسنل به یکدیگر سهیم باشیم.

وی تاکید کرد: در دسته بندی دیگری به تیزرها و ویدئوهای قدیمی ساخته شده توسط شرکت های تولیدی گروه خواهیم پرداخت تا علاوه بر ایجاد نوستالژی، بتوانیم به گردآوری و نظم بخشی این آثار ارزشمند کمک کنیم.

بنی طبا در پایان اضافه کرد: قرار گرفتن این آثار چند رسانه ای در کنار یکدیگر انسجام و عظمت خانواده بزرگ بهشهر را آن گونه که شایسته است، نشان خواهد داد و بی شک با مشارکت همه پرسنل به ویژه قشر زحمتکش کارگران شاغل در مجموعه در بحث تولید محتوا می توانیم از تمام ظرفیت های موجود برای ایجاد پایگاهی منسجم و پویا بهره ببریم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا