دوره آشنایی با اصول حاکمیت شرکتی به همت معاونت مالی، اقتصادی و منابع انسانی در گروه توسعه صنایع بهشهر برگزار می شود

به گزارش بیدنا، احسان بادپا مدیر مالی شرکت توسعه صنایع بهشهر هدف از برگزاری این دوره را آشنایی بیشتر مدیران مجموعه با حاکمیت شرکتی و الزامات آن در شرکتها بویژه شرکت های بورسی مجموعه با توجه به ضرورت های قانونی عنوان نمود و برگزاری چنین همایش هایی را ناشی از اهتمام شرکت توسعه صنایع بهشهر بر رعایت حقوق کلیه ذینفعان بویژه سهامداران خرد و پاسخگویی هیئت مدیره ها، تنظیم روابط سرمایه گذاران و حسابرسان و استقرار نظام کنترل های داخلی در شرکت های گروه دانست.

وی افزود : پیش بینی می شود با حضور قریب به ۱۱۰ نفر از مدیران عامل، اعضای موظف هیات مدیره و مدیران ارشد شرکت های گروه توسعه صنایع بهشهر در همایش مذکور، ضمن بررسی ابعاد مختلف موضوع حاکمیت شرکتی و درک ضرورت های آن، حرکت مجموعه به سمت انجام کامل حاکمیت شرکتی در کلیه سطوح و شرکتهای مجموعه تسهیل و تسریع گردد.

بر اساس این گزارش، سرفصل های این دوره آموزشی شامل اهمیت، ضرورت، اهداف و مبانی نظری حاکمیت (راهبری) شرکتی، تاریخچه و انواع ساختارهای حاکمیت شرکتی، بررسی وضعیت حاکمیت شرکتی در ایران و دستورالعمل حاکمیت شرکتی مصوب سازمان بورس و بانک مرکزی می باشد.

دوره آموزشی مذکور، در تاریخ نهم تیرماه از ساعت ۱۴ الی ۱۸/۳۰ در محل سالن هگمتانه هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

گفتنی است، محمد مرفوع، مدیرکل دفتر مالی و سرمایه گذاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی مدرس این دوره می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا