بازدید اعضای هیات مدیره شرکت توسعۀ صنایع بهشهر از ساختمان سردار شهید پورجعفری مدیریت صنعت شوینده

به گزارش بیدنا به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت صنعت شوینده، ریاست این هیئت را علی ملکی عضو هیئت‌مدیره و معاون امور شرکت‌ها و مجامع شرکت توسعه صنایع بهشهر بر عهده داشت و  علیرضا فاطمی عضو هیئت‌مدیره و معاون امور مالی، اقتصادی و منابع انسانی و سید جواد موسوی عضو هیئت‌مدیره به همراه برخی مدیران ارشد، ایشان را همراهی می‌کردند.

مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت به درخواست رئیس هیئت اعزامی در سالن جلسات مزین به نام «جهش تولید» نشستی را برگزار کردند و نعمت‌الهی مدیرعامل مدیریت صنعت شوینده، ضمن خوشامدگویی، از هیئت‌مدیره و معاونان و مدیران خواست گزارش مختصری از عملکرد واحد خود ارائه کنند. در پایان جلسه نیز،

اعضای هیات مدیره شرکت توسعه صنایع بهشهر، با ابراز قدردانی از اقدامات صورت‌گرفته در دورۀ مدیریت جدید این شرکت، ضمن تأکید بر جایگاه نظارتی و مدیریتی شرکت مدیریت صنعت شوینده، لزوم هم‌افزایی و تبعیت و هماهنگی کامل و قطعی شرکت‌های تابعه از این شرکت را متذکر شدند و رهنمودهایی برای پیشبرد فعالیت‌ها در راستای سیاست‌ها و اهداف کلان شرکت متبوع خود ابراز کردند.

پس از پایان نشست، این هیئت به همراه مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت مدیریت صنعت شوینده از بخش‌ها و واحدهای گوناگون شرکت بازدید به عمل آوردند و با کارکنان این واحدها به گفت‌وگو پرداختند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا