کسب لوح زرین همایش ملی کیفیت و مشتری مداری توسط شرکت پاکسان
به گزارش پاکسان نیوز، در همایش ملی کیفیت و مشتری مداری که در چهارم اسفندماه سال جاری در سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی و با حضور مسئولان کشوری، نمایندگان مجلس شماری از مشاورین و معاونین رئیس جمهور و تولیدکنندگان، صاحبان صنایع و خدمات برگزار شد شرکت پاکسان به مدیرعاملی مهندس بابک مصطفایی موفق به کسب لوح زرین این دوره از همایش شد و برگ زرین دیگری را به ویترین افتخارات خود افزود.
این همایش با تاکید بر حمایت از کسب و کارهای ملی و رونق تولید و گسترش صادرات غیرنفتی برگزار شد و با برپایی چند پانل تخصصی آغاز به کار کرد.
در بخشی از این همایش، محمدرضا فولادگر عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: در دورههای قبلی مجلس در رابطه با بحثهای رونق تولید چند موضوع موثر در این امر را با هم بررسی کردیم که شامل رقابت پذیری، حضور فعال بخش خصوصی و اجرای درست اصل ۴۴قانون اساسی بود.
رئیس سازمان توسعه تجارت، معاون آموزش و پژوهش وزارت صنعت، معدن و تجارت فولادگر نماینده مجلس از سخنرانان و میهمانان این مراسم بودند.
بسترسازی و ایجاد فضای رقابتی توام با خلاقیت و نوآوری، ترویج فرهنگ خود ارزیابی در سازمان ها و شناخت نقاط قوت و زمینه های قابل بهبود و ایجاد امکان تبادل و اشاعه دستاوردهای موفق توسعه شبکه تعامل سازمان ها، شناسایی، پایش و دسته بندی صنایع مرتبط با توجه به میزان رعایت اصول کیفیت در تولید محصولات و خدمات و……از جمله اهداف برگزاری این همایش بود.
در خاتمه به شرکت های برتر که از بالاترین شاخص های کیفیت و مشتری مداری برخوردار بودند و حقوق مشتری را در محصولات و خدمات خود ارائه نموده بودند لوح اهدا شد.
این همایش در سه سطح زرین، سیمین و بلورین برگزار شد و شرکت های حاضر با ارائه مستندات خود از طریق ارزیابی های انجام شده توسط کمیته ارزیابی این همایش در این سه سطح قرارگرفتند و شرکت پاکسان با مدیریت مهندس مصطفایی به عنوان تنها تولیدکننده محصولات شوینده و بهداشتی در این جشنواره حائز سطح زرین شد.
روابط عمومی شرکت پاکسان این افتخار را به مدیرعامل و تمامی کارکنان و تلاشگران شرکت پاکسان تبریک می گوید.