فعالیت های به پخش در سالی که گذشت
به گزارش بیدنا، در طلیعه ی شصت و ششمین سال فعالیت یکی از بزرگترین مجموعه های توزیع کالا در کشور، شرکت به پخش سال ۱۳۹۹ را در حالی به پایان رساند که کشور با تروریسم اقتصادی و تحریم های یک جانبه مواجه بوده٬ اما توانست با تکیه بر تلاش، کوشش و همراهی پرسنل خدوم خود و حمایت های مدیران ارشد در راستای برنامه ها و راهبردهای از پیش تعیین شده به نتایج ارزشمندی دست پیدا کند :
- توزیع و فروش ۲۴۰هزار تن کالا به ارزش ۳۱۰۰میلیارد تومان در سراسر کشور که در طول شصت سال گذشته در تاریخ به پخش بی سابقه بوده است .
- افتتاح و راه اندازی فروشگاه صرفه مارکت
- راه اندازی فروشگاه اینترنتی به پخش مارکت بر بستر گوشی های هوشمند جهت عاملین فروش
- افزایش بهره وری نیروی انسانی از یکصد و بیست میلیون تومان نفر در ماه به دویست و سی میلیون تومان نفر در ماه
- بهینه سازی و غنی سبد کالایی با محصولات محوری مرتبط با شرکت به پخش
- مدیریت منابع مالی و بهبود ساختار سود عملیاتی شرکت
- تعیین تکلیف عمده شرکت های زیر مجموعه ( راه اندازی و یا بهسازی ) با توجه به سیاست های کلان هلدینگ
- راه اندازی خطوط بسته بندی حبوبات ٬ شکر و چای ایرانی در شرکت توسعه صنایع به پخش
- ایجاد سازمان تولید بدون کارخانه و تولید تن ماهی با برند صرفه و بهره برداری از تولید رب ٬ کنسرو لوبیا و ماکارونی با برند صرفه در فروردین ۱۴۰۰
- توسعه و بهبود فرایند توزیع و پخش از طریق تجهیز ناوگان حمل و نقل و جذب موزع
- افتتاح پایانه شریف آباد و به سود رساندن دفتر حمل و نقل امام خمینی
- …..
بهروز پورمحمدی، مدیرعامل این شرکت در پیام نوروزی خود با اشاره به مطالب فوق خاطر نشان کرد: بدینوسیله لازم می دانم از طرف خود و هیات مدیره محترم از تلاش های صورت گرفته توسط کلیه عزیزان اعم از فروشندگان ٬کارگران٬کارمندان٬کارشناسان٬ مسئولین٬ روسا٬ مدیران (ستادی٬ فروش و مراکز پخش) و معاونین در سال ۱۳۹۹ در سراسر کشور تشکر و قدرانی نمایم. و ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو٬ از طرف خود و هیات مدیره سالی پر برکت توام با سلامتی٬ بهروزی و توفیق روز افزون برای همکاران خانواده محترم ایشان٬ اعتلای روز افزون هلدینگ به پخش٬ گروه معظم توسعه صنایع بهشهر و کشور عزیز ایران اسلامی مان آرزومندیم.