از خدمات بیمه نوین چه می دانیم؟

به گزارش بیدنا، کاماپرس به ۱۰ نکته از این مجموعه اشاره می‌کند که برای فعالان حوزه خدمات آنلاین بیمه می‌تواند مفید باشد؛

۱. بیمه نوین در حال حاضر با مدیریت حسین کریم خان زند فعالیت می‌کند. سرمایه شرکت هزار و ۶۲۴ میلیارد ریال اعلام شد که ۸۰ درصد سهام متعلق به سهام‌داران حقوقی و حدود ۲۰ درصد از سهام آن متعلق به اشخاص حقیقی است. تعداد کل نیروی انسانی این شرکت در پایان سال گذشته، ۵۷۵ نفر اعلام شد.

۲. خدمات بیمه‌ای این مجموعه بیمه‌های آتش سوزی، اشخاص انفرادی، باربری، مسئولیت، اتومبیل، اشخاص گروهی و … را شامل می‌شود.

۳. خدمات الکترونیکی این شرکت نیز پرداخت الکترونیکی اقساط حق بیمه، استعلام نرخ حق بیمه بدنه، استعلام اصالت بیمه جامع مجتمع‌های مسکونی، تعهدات بیمه نامه ثالث و … است.

۴. بانک اقتصاد نوین- سهامی عام- با ۱۹/۹ درصد سهم، شرکت تامین آتیه درخشان نوین- سهامی خاص- با ۸/۶۷ درصد سهم و صندوق سرمایه گذاری بازارگردانی نوین پیشرو با ۴/۲۸ درصد سهم، از سهامداران عمده این مجموعه هستند. از دیگر سهامداران بیمه نوین می‌توان به گروه سرمایه گذاری ارزش کاوان آینده، شرکت توسعه صنایع بهشهر، گروه سرمایه گذاری آتیه دماوند و… اشاره کرد.

۵. سهام این مجموعه با عنوان «نوین» در بازار اول فرا بورس قسمت بیمه و بازنشستگی در بخش فعالیت‌های مالی و اجرایی عرضه می‌شود.

۶. سود پایه هر سهم بیمه نوین در شش ماهه نخست سال جاری، هزار و ۱۷۲ ریال و نسبت توانگری مالی این شرکت ۱۳۷ درصد اعلام شد.

۷. کسب جایزه ملی مدیریت مالی در سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷، مقام اول حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ و… از افتخارات این مجموعه است.

۸. شرکت بیمه نوین در آذرماه امسال همکاری مشترکی را با دیجی کالا آغاز کرد. این همکاری در زمینه بهره‌مندی بیمه گذاران بیمه نوین از کدهای تخفیف دیجی کالا انجام می‌شود.

۹. این شرکت در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود و حمایت از ورزشکاران، حامی تیم بستکبال مهرام در مسابقات لیگ برتر بسکتبال سال ۱۳۹۸ شد.

۱۰. این مجموعه در سال گذشته، به منظور رفاه مشتریان، امکان صدور معرفی نامه آنلاین را توسط مراکز درمانی طرف قرارداد خود به وجود آورد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا