درباره شوینده‌های پاکسان چه می‌دانید؟

مواد شوینده یکی از پرمصرف‌ترین مواد بهداشتی است که در زندگی روزمره به آن احتیاج داریم و ارتباط مستقیمی با سلامت جامعه دارد. درست همان مسئله‌ای که در تبلیغات شوینده‌های پاکسان هم ذکر می‌شود: «پاکسان، به سلامت جامعه می‌اندیشد»!

شرکت پاکسان یکی از پیشکسوتان حوزه تولید مواد شوینده بهداشتی در ایران است که سال‌های زیادی در این حوزه فعالیت داشته و همچنان هم با محصولات متنوع خود، پاکیزگی را برای مشتریان خود به ارمغان می‌آورد.

در ادامه به ۹ نکته کلیدی از شرکت پاکسان بیان می‌شود تا دوستداران این برند با سابقه و اهداف آن بیشتر آشنا شوند؛

۱. در سال ۱۳۴۱، احمد لاجوردی توانست شرکت پاکسان را با مسئولیت محدود تاسیس کند. چیزی نگذشت که این شرکت به بازارهای جهانی و بین‌المللی راه پیدا کرد.

۲. در حال حاضر شرکت پاکسان با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا و به کمک متخصصین و مهندسین مجرب، به یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تولیدکننده مواد شوینده و بهداشتی تبدیل شده و دارای کامل‌ترین سبد کالایی است. به‌گونه‌ای که می‌توان از این شرکت به عنوان یکی از قدیمی‌ترین، بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های تولیدی در زمینه مواد شوینده بهداشتی و صنعتی در ایران نام برد.

۳. مشتریان شوینده‌های پاکسان در منطقه از برندهای این شرکت شامل: سپید، رخشا، گلی، پوش، ارکید، برف، کیمیا، نسیم، پونه، سیو، شبنم، گلنار، عروس و … نیز استفاده می‌کنند.

۴. این شرکت علاوه بر موفقیت در بازار داخلی، در زمینه صادرات به بازارهای خارجی نیز توانسته است به موفقیت‌هایی برسد.

۵. از جمله محصولات داخلی شرکت پاکسان می‌توان به پودرهای ماشینی- سپید- و دستی- برف و کیمیا-، پودر پاک‌کننده سطوح رخشا، پودر لکه‌بر اکسیژنه سپید، پودر و نمک ماشین ظرفشویی پوش، صابون رختشویی- گلنار- و صابون‌های دستشویی، حمام و هتلی- سیو و عروس و گلنار- همچنین محلول ضدعفونی کننده ارکید اشاره کرد.

۶. در میان محصولات صادراتی این برند انواع پودر دستی، پودر سیو جعبه‌ای، پودر سیو کیسه‌ای، انواع پودر ماشینی، انواع صابون رختشویی، انواع کفشوی، لکه‌بر و صابون سیو هتلی دیده می‌شود.

۷. البته شرکت پاکسان در زمینه تولید محصولات صنعتی مانند؛ اسید سولفونیک، اسید چرب مرغداری، اسید چرب سویا، پاکساپون ان ۷۰، روغن سبزه، سوپکس، فوم حفاری و گلیسیرین نیز فعالیت دارد.

۸. مدیرعامل و نائب رئیس شرکت پاکسان حسن بقائی نام دارد و سید صدرالدین حسینی، رئیس هیئت مدیره آن است. سایر اعضای هیئت مدیره شامل میلاد شمس، مجتبی افرند خلیل‌آباد و همایون باقری طادی هستند.

۹. از افتخارات این شرکت می‌توان به کسب عنوان صادرکننده ممتاز سال ۹۶، صادرکننده نمونه سال ۹۵ استان تهران، تندیس زرین برند محبوب ایرانی سال ۹۸ و… اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا