برگزاری دومین جلسه آموزشی آنلاین “روابط عمومی و رسانه های دیجیتال” در گروه توسعه صنایع بهشهر

به گزارش بیدنا، حمید شکری خانقاه نویسنده ، استاد دانشگاه و مدیر دپارتمان مدیریت روابط‌عمومی و مدیریت برند برنامه اروپایی ESCO در ایران، در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت ساخت کلیشه ای قابل قبول از هر سازمان توسط روابط عمومی ها گفت: برای این کار لازم است انواع تکنیک های تبلیغات و فنون اقناع را به خوبی بدانیم.

وی ضمن برشمردن فنون و تکنیک های اقناع، تولید محتوای هوشمندانه و استفاده از ابزارهای مناسب را راز موفقیت روابط عمومی ها دانست.

شکری در ادامه به چگونگی حضور در فضای مجازی و بررسی رسانه های دیجیتال پرداخت و اظهار داشت: روابط عمومی ها باید بتوانند در راستای اهداف خود از ابزار های دیجیتال و شبکه های اجتماعی بهره ببرند.

گفتنی است در پایان این جلسه، شیوه تدوین برنامه راهبردی و ارتباطی روابط عمومی در سازمان ها به صورت عملی انجام شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا