روابط عمومی در گسترش خوشنامی سازمان نقش مؤثر دارد

حامدکریمی مدیر روابط‌عمومی شرکت پاکسان در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی شجرنیوز باشاره به نقش روابط عمومی در ارتقاء جایگاه سازمان گفت: یک مجموعه را می‌توان به عنوان سیستمی از پردازش اطلاعات در نظر گرفت که اطلاعات مرتبط با هدف را از محیط گرفته و آن را همانگونه که برای اثر بخشی سازمانی مورد نیاز است پردازش می‌کند.

وی ضمن تشریح تاثیر روابط عمومی‌ها بر نگاه بیرونی به پاکسان افزود: از آنجایی که روابط عمومی پل ارتباط سازمان و مخاطبان آن است،‌ در این جاده دوطرفه قادر است سیاست ها، برنامه‌ها و عملکردهای سازمان را به مخاطبان از یک سو و از سوی دیگر نیازها، خواست‌ها، دیدگاه‌ها و نظرات مخاطبان را به سازمان منتقل کند.

کریمی با اشاره به تاثیر روابط عمومی‌ها بر گسترش خوشنامی سازمان ها خاطرنشان کرد: در فضای رقابتی این روزها، هویت و اعتبار از اهمیت ویژه ای برخوردار است. روابط عمومی را می‌توان مترادف با حفظ و توسعه خوشنامی سازمان دانست و ما در مجموعه پاکسان با هدف قراردادن این موضوع به عنوان یک اصل در فعالیت های درون واحدی روابط عمومی در تلاش هستیم تا نام و آوازه برند خوشنام پاکسان را پرآوازه‌تر کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به کسب موفقیت‌های اخیر پاکسان اشاره کرد و ضمن تشریح این رویدادها افزود: ما با حضور در فرآیندهای ارزیابی جشنواره ها و رویدادهای مختلف و به چالش کشیدن خود در این برنامه ها نسبت به گسترش خوشنامی سازمان اقدام نموده‌ایم تا با شناسایی گلوگاه‌ها، نقاط قوت و ضعف خود در جهت تقویت یا رفع آن اقدام نمائیم.

مدیر روابط عمومی پاکسان ضمن اشاره به وفاق و همدلی بین بخشی و درون سازمانی و حمایت های حسن بقائی مدیرعامل پاکسان در این مسیر یادآورشد: دریافت تندیس صادرکننده ممتاز به عنوان تنها شرکت فعال در حوزه تولید محصولات شوینده و بهداشتی در سازمان توسعه و تجارت ایران و تندیس زرین تولید ملی-افتخار ملی از سوی خانه صنعت و معدن و تجارت و نیز تندیس زرین جشنواره صنعت سلامت محور، لوح افتخار مقابله اثربخش با ویروس منحوس کرونا فقط در سایه تعامل و همکاری نزدیک با دیگر واحدهای سازمان میسر شد وفاق و همدلی در سازمان و برقراری ارتباط و تعامل دوجانبه با مجموعه، برکات و اثرات فراوانی برای مجموعه ها و سازمان ها به ارمغان خواهد آورد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا