برگزاری اولین جلسه از دوره آموزشی آنلاین برنامه ریزی و استراتژی های روابط عمومی در گروه توسعه صنایع بهشهر
به گزارش بیدنا، حمید شکری خانقاه نویسنده و استاد دانشگاه در این جلسه ضمن تشریح سواد رسانه ای و سواد ارتباطی بر لزوم توجه یک مدیر روابط عمومی هوشمند به این مفاهیم تاکید کرد و افزود: راز موفقیت ما به عنوان یک مدیر موفق، شناسایی توانایی و عملکرد خودمان است و این که بتوانیم صلاحیت ها و مهارت های خود را تقویت کنیم.
وی سناریو نویسی، دوری از انفعال و مشارکت در رویدادها را از الزامات افراد شاغل در روابط عمومی ها عنوان کرد و افزود: برای تغییر نگاه مدیران بالادستی سازمان به مقوله روابط عمومی ابتدا باید از خودمان آغاز کنیم و با عملکرد تاثیرگذار خود موجب تغییر نگرش سایرین به این مقوله شویم.
خاطر نشان می سازد در این دوره آموزشی، شیوه تدوین برنامه راهبردی ارتباطی سازمان ها به طور عملی به شرکت کنندگان آموزش داده خواهد شد.
گفتنی است این برنامه آموزشی آنلاین، به همت معاونت مالی، اقتصادی و منابع انسانی و واحد روابط عمومی گروه توسعه صنایع بهشهر برگزار شد.