گروه توسعه صنایع بهشهر در سال جهش تولید، نقش بسزایی در گرداندن چرخ های تولید کشور داشته است

به گزارش بیدنا به نقل ازروابط عمومی گروه توسعه ملی، در مراسم راه اندازی این برند، امیرتقی خان تجریشی مدیرعامل وبانک به ارائه موضوعاتی در خصوص عملکرد به پخش پرداخت و گفت: سبد محصولات «به پخش» شامل بیش از ۵۰ برند غذایی، محصولات بهداشتی و دارویی است که از جمله آن ها می‌توان به محصولات گروه توسعه صنایع بهشهر اعم از محصولات شرکت‌های: پاکسان، گلتاش، ساینا، مارگارین و بهپاک  اشاره کرد. خوشحالیم که امروز “به‌پخش” خدمات و محصولات خود را توسعه داده است.

 

وی افزود: همان طور که شرکت‌های تولید‌کننده مواد‌غذایی و بهداشتی نقش اساسی در تأمین امنیت غذایی و سلامتی آحاد مردم دارد، نقش شرکت‌های پخش و توزیع نیز از  اهمیت بالایی برخوردار است. باید توجه داشت که هر مقدار شرکت های تولیدی تلاش نمایند تا محصول با کیفیت و قیمت مناسب تولید شود، اما اگر توزیع مناسب صورت نگیرد می‌تواند منجر به زیان و یا حتی بحران شود. به خصوص در زمانی که کشور تحت شدید ترین تحریم‌های ظالمانه قرار گرفته است و دشمنان به هر نحو و بهانه‌ای سعی در خدشه‌دار کردن چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند.

تجریشی خاطرنشان کرد: خوشبختانه “به­پخش” توانسته در زنجیره ارزش هلدینگ توسعه صنایع بهشهر نقش بسزایی را ایفا نموده و فاصله بین کارخانه و مصرف کننده نهایی را کوتاه نماید.

مدیرعامل گروه توسعه ملی با بیان این که این شرکت علاوه براین که توانسته با خدمات خود برای برندهای تولیدی گروه توسعه ملی خلق ارزش نماید، گفت: به پخش توانسته گستره فعالیت خود را به سایر برندهای ایرانی گسترش دهد و ما امروز خوشحالیم که «به‌پخش» و  شرکت‌های گروه توسعه صنایع بهشهر در سال جهش تولید در چرخش چرخهای تولید نقش بسزایی داشته‌اند و سهم مهمی در خدمت به مردم عزیز به خود اختصاص دهند. امیدواریم که راه اندازی برند «صرفه مارکت»، بتواند با استفاده از ظرفیت بازار فروش آنلاین، به موفقیت های روزافزون این گروه کمک کند.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا