گروه بهشهر دارای تاریخچه و ماهیت برندگی است و این برندگی باید ادامه یابد.
دکتر سدیدی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری توسعه ملی و دکتر نادر جعفریوسفی مدیرعامل شرکت توسعه صنایع بهشهر به همراه معاونین و مدیران عامل شرکت های تولیدی زیرمجموعه در این هم اندیشی به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.
در ابتدای این گردهمایی مهندس محسنی مجد مدیرعامل شرکت به پخش گزارشی از اقدامات صورت گرفته و موفقیت های کسبشده طی یک سال گذشته به سمع و نظر حاضرین رساند. در ادامه دکتر سید مهدی سدیدی در سخنانی ضمن ابراز رضایت و خرسندی از برگزاری جلسات تخصصی با اهداف راهبردی و همچنین مباحث مهندسی معکوس، فروش و برندینگ ضمن مؤثر خواندن این موضوعات چنین نشست هایی را برای مجموعه مبارک و مؤثر خواند و از مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر و مدیران این حوزه تشکر نمود.
ایشان استراتژی گروه توسعه ملی را همراهی با شرکت¬های زیرمجموعه خواند و گفت: ما در برنامه¬های کلان و راهبردی با شرکت های خود در حوزه های مختلف تفاهم خواهیم کرد تا نتایج و اهداف در حوزه های مختلف محقق گردد و در یک فضای حرفهای و شایسته سالارانه و سراسر تولید بتوانیم این امانت را به انجام برسانیم. دکتر سدیدی با تشریح فضای کسبوکار فعلی کشور با اشاره به متوسط مصرف خانوار و سهم صنعت پخش و محصولات صنایع بهشهر در این بازار تلاش بیشتر تأمینکنندگان و عوامل بخش را برای رسیدن به نقطه موفقیت را از انتظارات خود خواند.
مدیرعامل شرکت سرمایهگذاری گروه توسعه ملی بابیان فضای محدودیت و تحریم در کشور و در مقابل فضای فرصت و خودکفائی گفت: بایستی با تحقیق و توسعه و عدم وابستگی به واردات مواد اولیه، بهای تمامشده اقلام را به حداقل برسانیم که فرجام این خودکفائی رشد اقتصادی مطلوب خواهد بود. دکتر سدیدی با اشاره به اهمیت مقوله تولید در نزد مدیریت کلان گروه از مدیران و صنعتگران صنایع بهشهر خواست تا باملاحظه تولید و کاهش بهای تمامشده و افزایش حاشیه سود از محل نوآوری ها و فتح بازارهای جدید و انتخاب راهبردهای مؤثر به ایجاد اشتغال و تولید صنعتی و تولید توسعهگرا همت بندند. دکتر سدیدی با اشاره به تاریخچه و ماهیت مجموعه بهشهر داستان این هلدینگ صنعتی را برندگی و موفقیت خواند و اظهار داشت: هزاره سوم هزاره داستان هاست و برنده واقعی کسی است که داستانش برنده شود بهشهر دارای تاریخچه و ماهیت برندگی است و این برندگی باید ادامه یابد.
مدیرعامل گروه توسعه ملی در ادامه با تشریح اهمیت مفهوم برندینگ این مقوله را در حوزههای محصول و فرآیند و همچنین نحوه مدیریت و مالکیت مهم دانست و اقتصاد امروز را اقتصاد توجه خواند و گفت: امروز در تولید و فروش کسانی موفقاند که بتوانند توجهات را به خود جلب نمایند و این در حوزه برندینگ دستیافتنی خواهد بود. در پایان دکتر سدیدی اهداف گروه توسعه ملی را خدمت به مردم، تولید و صنعت خواند و بهترین و باقیترین برند را خدمات تخصصی و حرفهای و همچنین ارتقاء شایستگان و نخبگان و توجه به معاش کارگران و زحمت کشان و همچنین توجه به منافع عمومی عنوان نمود.
گفتنی است در این هماندیشی دکتر نادر جعفریوسفی مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر به بیان دستاوردهای یکساله این گروه پرداخته و سود ۵ ماهه سال جاری مالی را در مقایسه با مدت مشابه ۱۷۰۷ درصد بیشتر عنوان نمود. دکتر یوسفی با اشاره به تحلیل کمیته برندینگ و دستاوردهای آن در مدت کوتاه گفت: امیدواریم تا پایان سال شاهد اتفاقات خوبی باشیم و این رشد همچنان ادامه یابد. ایشان تلاش در راستای اهداف گروه توسعه ملی و پاسداری از دارائی های مجموعه و همچنین توسعه و تثبیت اشتغال را همراه با عملیاتی کردن شعار سال ۱۳۹۸ از برنامههای جدی خود در گروه صنایع بهشهر برشمرد.