افزایش سرمایه ۱۱ شرکت بورسی تایید شد

به گزارش بیدنا به نقل از صدای بورس:

شرکت تولیدی لنت ترمز ایران
شرکت تولیدی لنت ترمز ایران با نماد «خلنت» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد: پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۸۸ میلیارد ریال به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته به منظور تامین نقدینگی و افزایش سرمایه در گردش و رعایت حداقل سرمایه شرکتهای پذیرفته شده در تابلوی دوم بورس در تاریخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده است. این افزایش سرمایه جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده که اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

شرکت تولید نیروی برق آبادان
شرکت تولید نیروی برق آبادان با نماد «آبادا» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد: پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور متحمل نشدن هزینه های مالی بابت اخذ تسهیلات و تداوم روند سود آوری در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۵ به تصویب هیئت مدیره رسیده است. این افزایش سرمایه جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده که اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

شرکت سرمایه گذاری توسعه گوهران امید
شرکت سرمایه گذاری توسعه گوهران امید با نماد «گوهران» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد: پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ دو هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به مبلغ سه هزار و ۸۸۸ میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته به منظور جبران مخارج سرمایه ای انجام شده و جهت اصلاح ساختار مالی شرکت در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ به تصویب هیئت مدیره رسیده است. این افزایش سرمایه جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده که اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

شرکت صنعتی و کشاورزی شیرین خراسان
شرکت صنعتی و کشاورزی شیرین خراسان با نماد «قشرین» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد: پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۹۶۵,۰۷۲,۵۵۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۳۴۹,۸۲۹,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالی در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ به تصویب هیئت مدیره رسیده است. این افزایش سرمایه جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده که اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

شرکت پارس دارو
شرکت پارس دارو با نماد «دپارس» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد: پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۵۲۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور ۱- تامین سرمایه در گردش وخرید مواد اولیه -۲-کاهش هزینه های مالی و افزایش سود آوری-۳-بهبود نسبت مالکانه و رقابت پذیری شرکت در صنعت و بازار سرمایه-۴-تغییر در ترکیب نوع محصولات تولیدی در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده است. این افزایش سرمایه جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده که اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

 

شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان
شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان با نماد غگیلا(پگاه گیلان) در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد: پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۳۶,۳۰۹,۵۰۰,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالی که در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ به تصویب هیئت مدیره رسیده است. این افزایش سرمایه جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده که اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

شرکت مجتمع کشت و صنعت چین چین
شرکت مجتمع کشت و صنعت چین چین با نماد «غچین» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد: پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی مصوبه مورخ ۱۵/۰۲/۱۳۹۸ مجلس شورای اسلامی و بخشنامه شماره ۳۰/۹۸/۲۰۰ مورخ ۰۳/۰۴/۱۳۹۸ سازمان امور مالیاتی کشور که در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ به تصویب هیئت مدیره رسیده است. این افزایش سرمایه جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده که اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

شرکت جنرال مکانیک
شرکت جنرال مکانیک با نماد «رنیک» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد: پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۹۳۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور جبران مخارج سرمایه ای در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۰ به تصویب هیئت مدیره رسیده است. این افزایش سرمایه جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده که اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

شرکت صنایع بسته بندی ایران
شرکت صنایع بسته بندی ایران با نماد «فبیرا» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد: پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۱,۷۷۲,۷۳۱,۷۵۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اجرای دو طرح تولید درب آسان باز شو وخرید دستگاه کویل کاتر در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۰۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده است. این افزایش سرمایه جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده که اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

شرکت گروه دارویی سبحان
شرکت گروه دارویی سبحان با نماد «دسبحا» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد: پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۳,۲۴۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶,۱۴۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سایر اندوخته ها به منظور مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر و از محل اندوخته ی سرمایه ای در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۲۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده است. این افزایش سرمایه جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده که اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

شرکت مجتمع کشت و صنعت چین چین
شرکت مجتمع کشت و صنعت چین چین با نماد «غچین» در اطلاعیه‌ای در کدال اعلام کرد: پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۸۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی مصوبه مورخ ۱۵/۰۲/۱۳۹۸ مجلس شورای اسلامی و بخشنامه شماره ۳۰/۹۸/۲۰۰ مورخ ۰۳/۰۴/۱۳۹۸ سازمان امور مالیاتی کشور در تاریخ ۱۳۹۹/۱۱/۱۹ به تصویب هیئت مدیره رسیده است. این افزایش سرمایه جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده که اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.

بدیهی است انجام افزایش سرمایه‌های یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا